Str8_6
Well-known member
Als ik 8u betaald ben dan werk ik maar 8u. Tenzij ik die overuren kan terug nemen maar voor niks gaat de zon op.Als ge maar 8u betaald wordt en ge moet consistent 10u werken, wat is daar 'Amai' dan aan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik 8u betaald ben dan werk ik maar 8u. Tenzij ik die overuren kan terug nemen maar voor niks gaat de zon op.Als ge maar 8u betaald wordt en ge moet consistent 10u werken, wat is daar 'Amai' dan aan?
Is vooral de discussie/opbod dat hier regelmatig voorkomt dat 10+u werken per dag normaal is.Als ge maar 8u betaald wordt en ge moet consistent 10u werken, wat is daar 'Amai' dan aan?
Ja, dat bedoel ik ook met mijn bericht, was misschien niet volledig duidelijk. Ik snap niet dat Remake 10u consistent werken maar normaal vindt als ge maar 8u betaald wordt. Voor niks gaat de zon op inderdaad, dus zijn opmerking is gewoon van de pot gerukt.Als ik 8u betaald ben dan werk ik maar 8u. Tenzij ik die overuren kan terug nemen maar voor niks gaat de zon op.
Ik kan het niet helpen dat ik na 10 uur bekaf ben.Amai zeg, 10u.
Niemand heeft je verplicht om 10h te werken toch? Als er 8h in je contract staat ben je na die 8h toch gewoon pleite.Ik kan het niet helpen dat ik na 10 uur bekaf ben.
Het is uw job om de klant te geven wat hij wil én bij onrealistische eisen die wat af te zwakken en niet om bij alles wat de klant vraagt alvast uw broek uit te doen en te vragen of hij het zonder of met glijmiddel verkiest en vervolgens ons vrolijk onder de bus te gooien.
Da's toch niets nieuws. In vele gevallen is dat ook niet enkel 'klant vraagt dat zo', maar 'wij hebben het de klant zo wijs gemaakt waardoor deze dat nu zo verwacht'.Verkopers die maar vanalles afspreken en bedisselen met een klant zonder eens vooraf met backoffice af te stemmen hoe en of dat wel (prijs)technisch allemaal mogelijk is. Als je zegt dat sommige zaken niet mogelijk zijn, tenzij door enorm veel manueel gepruts geven ze uiteraard niet thuis, maar als er -mede door hun knoeiboel- iets fout is, zijn ze er uiteraard wel. "jA De kLAnT vrAaGT dAt zO!!!". Ja bol af hé met de klant vraagt dat zo. Als de klant vraagt of hij u droog in de kakker mag nemen bij elk bezoek, gaat gij dat dan ook doen?Het is uw job om de klant te geven wat hij wil én bij onrealistische eisen die wat af te zwakken en niet om bij alles wat de klant vraagt alvast uw broek uit te doen en te vragen of hij het zonder of met glijmiddel verkiest en vervolgens ons vrolijk onder de bus te gooien.
Gelukkig zijn ze allemaal bij ons niet zo en zijn er wel degelijk ook verkopers die meedenken en moeite doen, maar sommigen denken maar aan verkopen en verkopen en fuck al de rest.![]()
Nja dat zie ik hier ook in het bedrijf. Op zich doen ze wel iets met de input die ik hen geef. Erger vind ik dan dat de verkoop nog steeds hoger aanzien wordt (lees: beter betaald en betere voorwaarden) dan de ingenieurs die het tot uitvoering brengen en opvolgen.Verkopers die maar vanalles afspreken en bedisselen met een klant zonder eens vooraf met backoffice af te stemmen hoe en of dat wel (prijs)technisch allemaal mogelijk is. Als je zegt dat sommige zaken niet mogelijk zijn, tenzij door enorm veel manueel gepruts geven ze uiteraard niet thuis, maar als er -mede door hun knoeiboel- iets fout is, zijn ze er uiteraard wel. "jA De kLAnT vrAaGT dAt zO!!!". Ja bol af hé met de klant vraagt dat zo. Als de klant vraagt of hij u droog in de kakker mag nemen bij elk bezoek, gaat gij dat dan ook doen?Het is uw job om de klant te geven wat hij wil én bij onrealistische eisen die wat af te zwakken en niet om bij alles wat de klant vraagt alvast uw broek uit te doen en te vragen of hij het zonder of met glijmiddel verkiest en vervolgens ons vrolijk onder de bus te gooien.
Gelukkig zijn ze allemaal bij ons niet zo en zijn er wel degelijk ook verkopers die meedenken en moeite doen, maar sommigen denken maar aan verkopen en verkopen en fuck al de rest.![]()
Denk dat dat is omdat verkopersNja dat zie ik hier ook in het bedrijf. Op zich doen ze wel iets met de input die ik hen geef. Erger vind ik dan dat de verkoop nog steeds hoger aanzien wordt (lees: beter betaald en betere voorwaarden) dan de ingenieurs die het tot uitvoering brengen en opvolgen.
Waar zeg ik dat ik dat normaal vind dat je maar 8u betaald zou worden? Waar leid je dat uit af? Of ben je onzin in mijn naam aan het vertellen?Ja, dat bedoel ik ook met mijn bericht, was misschien niet volledig duidelijk. Ik snap niet dat Remake 10u consistent werken maar normaal vindt als ge maar 8u betaald wordt. Voor niks gaat de zon op inderdaad, dus zijn opmerking is gewoon van de pot gerukt.
Eigenlijk aan het twijfelen om het gewoon te accepteren en verder te doenOnlangs te horen gekregen dat ik een minder interessante functie krijg wegens herstructurering (eigenlijk een B-versie van wat ik momenteel doe met meer kakwerk).
Een weekje verlof gehad om wat te bezinnen (en te solliciteren) en sinds vandaag terug.
Lag nog goed te pitten deze ochtend om 8h30 tot mijn baas mij uit bed belde om te zeggen dat de verandering morgen al doorgaat lol.
heel die verandering weer in gang gezet zonder enig duidelijk actieplan/opdeling van klanten, verwachtingen en takenpakket.

ja loonsverhoging is nog onduidelijk, maar volgens manager komt het wel (alleen hoor ik dat al 1.5jaarLoonsverhoging en minder verantwoordelijkheid? Unieke kans. En dan binnen paar jaar mss toch terug meer verantwoordelijkheid gepaard met een loonsverhoging...
)
Zeg haar dat ze je Kl*ten kust. Verlof is verlofHet is zover. Ik neem twee weken verlof vanaf maandag om mijn examens te doen (doe nog 2de master als werkstudent), vraagt m'n bazin dat ik nog bereikbaar blijf op mijn werkgsm voor haar tijdens die twee weken voor urgente dossiers.
Heb simpelweg gezegd dat m'n werkgsm in een kast verdwijnt. Content was ze niet![]()