Voor ik je berichten begon te lezen, wist ik niet dat het er zo erg aan toe ging in bepaalde bedrijven.
Ik ben er wat dankbaarder voor geworden dat ik op mijn werk zo'n zaken niet tegen kom.
Wees maar zeker dat het aan jouw werkgever ligt, wat ze je ook willen doen geloven!
Werkt die gast daar nog die sex heeft gehad met de dochter van een van de managers en die dat vervolgens aan iedereen ging vertellen? Dat was toch op jouw werk hé? Of die gast die iemand van de managers kende en het zich daarom kon verloven om de hele dag geen klop te doen?
Ik denk dat dit bij mij was. Was een post van 3 jaar geleden. Intussen ben ik van werkgever veranderd (had met heel het management ambras, omdat ik dat verhaal zogezegd had rondgebazuind..terwijl hijzelf het verhaal tegen een groep had verteld ik het als "mop" aan een ander persoon had verteld). Was trouwens met de dochter van de eigenaar, niet van een manager
Werd toen zelfs opt matje bij de HR geroepen...die kerel kwam er dan zelfs bij en schold mij de huid vol genre: "ik maak u kapot! straks vermoord ik u na de werkuren"..gewoon voor de HR hun neus...0,0 reactie en ik was nog de abnormale in het verhaal. Na meer dan 3 jaar nog steeds super blij dat ik daar niet meer werk. Af en toe heb ik nog contact met ex-collega's en die verhalen worden alleen maar straffer en straffer
Nu werk ik al meer dan 3 jaar bij een ander bedrijf. Sfeer zit er wel vrij tot zeer goed. Uiteraard zijn er hier en daar ook ergernissen, maar waar niet.
Zo zitten wij in een marketingteam en onze manager is echt totaaaaal niet mee met de zaak. Hebben we een nieuwe actie, stelt ze openlijk de vraag waarom wij online naar een bepaalde pagina op onze website verwijzen (waar prospecten hun gegevens moeten achterlaten)..
Ik antwoord "ja, maar dat is toch net de bedoeling? Ge wilt toch de adressen van uw prospecten zodat we ze achteraf kunnen contacteren"
Mijn franstalige collega die mij daarna belt "Seg..ben ik debiel of is onze manager echt totaal niet mee met de zaak? Dit is echt beschamend aant worden"
Als marketing manager heeft ze bijna niets onder de knie. Ze kan geen:
- Facebook post plaatsen op onze Business account
- Kan geen budget achter een Fb-post zetten
- Kan geen Fb-post targetten
- Kan geen nieuwsbrief sturen
- Kan niet met ons CRM-systeem werken..ze weet zelfs niet hoe ze in het systeem moet geraken
- "Seg, ik moet klantreviews hebben..hoe vind ik dat?" ==> ik "Ge moet eens op Google Review zien" ==> Antwoord "Hoe doe ik da? Hoe raak ik daaraan?"...

- Kan geen Adwords account beheren
Het gaat zelfs zo ver dat door haar gebrek aan kennis op vele vlakken, mijn collega en ik gewoon ons ding doen en haar er zo weinig mogelijk bij betrekken. Ben zeer benieuws hoe lang ze het hier nog gaat trekken.. En het toppunt is dat ze al heel haar leven marketing gedaan heeft eh..
Die franstalige collega onlangs openlijk tegen mij "Seg Gumball, als gij en ik nu vertrekken eh, dan zitten ze hier echt in de problemen. We zijn de 2 enige die alle programma's kennen.."