Jupiler Pro League 2025-2026

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
1749628473062.png

Start seizoen: 26 juli 2025
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: Union
Gedegradeerde teams: Beerschot, Kortrijk
Gepromoveerde teams: Zulte-Waregem, La Louvière

Bekerwinnaar: Club Brugge

We gaan voor back-to-back kampioen natuurlijk!

Nog 5 weken wachten... maar ben op verlof :( pas eind augustus eerste match aanwezig

Benieuwd naar de (vooral uitgaande) transfers bij Club en Union en in mindere mate bij Genk.

Ik heb daar iets van opgevangen dat dzn niet meer op telenet en proximus zou te zien zijn maar nog enkel met een abonnement bij hen zelf. Iemand die hier meer van weet ?

Edit

Blijkbaar nog in onderhandeling met telenet en proximus kan goed zijn dat het enkel maar via de app gaat kunnen. Al denk ik dat niet want dan lopen ze veel geld mis van proximus en telenet. Het zou nog kunnen aanslepen tot aan de competitiestart.

Laatst bewerkt:
Ik heb daar iets van opgevangen dat dzn niet meer op telenet en proximus zou te zien zijn maar nog enkel met een abonnement bij hen zelf. Iemand die hier meer van weet ?

Edit

Blijkbaar nog in onderhandeling met telenet en proximus kan goed zijn dat het enkel maar via de app gaat kunnen. Al denk ik dat niet want dan lopen ze veel geld mis van proximus en telenet. Het zou nog kunnen aanslepen tot aan de competitiestart.
Als ze geen akkoord met Proximus en Telenet sluiten, gaan ze zwaar verlies maken. Die app moet ik niet hebben. Ik krijg al meldingen op mijn telefoon dat er een doelpunt is gevallen, voor ik het te zien krijg. Zoveel vertraging zit daar op.

Nu we zien wel; ik heb voorlopig mijn abonnement opgezegd bij Proximus. Ik ga niet betalen voor niets.

Ik had speciaal het app abonnement van TV Vlaanderen genomen voor de JPL, ben benieuwd of die optie er ook nog gaat zijn volgend jaar.

Ik had speciaal het app abonnement van TV Vlaanderen genomen voor de JPL, ben benieuwd of die optie er ook nog gaat zijn volgend jaar.
Tot nog toe niet; die hebben ook geen akkoord met DAZN. Maar ik vermoed dat dat wel allemaal gaat komen. Zij wachten lang om het goedkoper te krijgen; DAZN moet plooien of die gaan gigantisch veel verlies maken. Van de samenvattingen en talkshow gaan ze ook geen enkele euro meer gaan zien.

Het is eigenlijk voor volgend seizoen ze zouden met meer dan 600 camera punten werken voor buitenspel het zou sneller en duidelijker moeten zijn voor de tv kijker. Hoe en wat weet ik ook niet.

Juist samen gezeten met iemand van Westerlo. Timmy Simons is ontslagen. Marokkaanse T1 wordt het. Was vroeger T2 van Rangers onder Clement.

Juist samen gezeten met iemand van Westerlo. Timmy Simons is ontslagen. Marokkaanse T1 wordt het. Was vroeger T2 van Rangers onder Clement.
Stond 2dagen geleden toch al in het nieuwsblad? Die nieuwe eigenaars zijn gewoon ontzettend ambitieus. Weet niet hoe het vorig jaar zat, maar bv 2y geleden hadden ze effectief weinig rendement voor de uitgaven die ze deden.

Ik hoorde de laatste tijd van verschillende kanten ook al wel wat kritiek op Timmy Simons. Top kerel, zeker en vast, maar als trainer bracht hij blijkbaar toch niet wat er verwacht werd. (en dan heb ik het niet over de Turkse eigenaars/entourage)

Bij zijn komst (voor de competitie) werd hij toch een beetje aangeprezen als iemand die defensieve stabiliteit ging brengen. Als er nu één ding niet was dit seizoen, is het dat wel. Hoeveel goals geslikt, niet normaal!

Maar liever 3-3 dan 0-0 zou Garcia zeggen.

Stond 2dagen geleden toch al in het nieuwsblad? Die nieuwe eigenaars zijn gewoon ontzettend ambitieus. Weet niet hoe het vorig jaar zat, maar bv 2y geleden hadden ze effectief weinig rendement voor de uitgaven die ze deden.
Zou kunnen. Veel heb ik niet meer gelezen laatste dagen. Ik ken een van de Turkse managers van Westerlo. Onze kinderen tennissen samen. Hij zei dat hij door naar de club moest voor de nieuwe coach, die aan de voorstelling moest beginnen.

Terug
Bovenaan