Start seizoen: 26 juli 2025
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: Union
Gedegradeerde teams: Beerschot, Kortrijk
Gepromoveerde teams: Zulte-Waregem, La Louvière
Bekerwinnaar: Club Brugge
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Start seizoen: 26 juli 2025
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: Union
Gedegradeerde teams: Beerschot, Kortrijk
Gepromoveerde teams: Zulte-Waregem, La Louvière
Bekerwinnaar: Club Brugge
Er is/was nog geen deal tussen DAZN en Proxmius/Telenet. Maar dat is niet de eerste keer.Ik heb daar iets van opgevangen dat dzn niet meer op telenet en proximus zou te zien zijn maar nog enkel met een abonnement bij hen zelf. Iemand die hier meer van weet ?
Ik was net men post aan het aanpassen.Er is/was nog geen deal tussen DAZN en Proxmius/Telenet. Maar dat is niet de eerste keer.
Als ze geen akkoord met Proximus en Telenet sluiten, gaan ze zwaar verlies maken. Die app moet ik niet hebben. Ik krijg al meldingen op mijn telefoon dat er een doelpunt is gevallen, voor ik het te zien krijg. Zoveel vertraging zit daar op.Ik heb daar iets van opgevangen dat dzn niet meer op telenet en proximus zou te zien zijn maar nog enkel met een abonnement bij hen zelf. Iemand die hier meer van weet ?
Edit
Blijkbaar nog in onderhandeling met telenet en proximus kan goed zijn dat het enkel maar via de app gaat kunnen. Al denk ik dat niet want dan lopen ze veel geld mis van proximus en telenet. Het zou nog kunnen aanslepen tot aan de competitiestart.
Tot nog toe niet; die hebben ook geen akkoord met DAZN. Maar ik vermoed dat dat wel allemaal gaat komen. Zij wachten lang om het goedkoper te krijgen; DAZN moet plooien of die gaan gigantisch veel verlies maken. Van de samenvattingen en talkshow gaan ze ook geen enkele euro meer gaan zien.Ik had speciaal het app abonnement van TV Vlaanderen genomen voor de JPL, ben benieuwd of die optie er ook nog gaat zijn volgend jaar.
Stond 2dagen geleden toch al in het nieuwsblad? Die nieuwe eigenaars zijn gewoon ontzettend ambitieus. Weet niet hoe het vorig jaar zat, maar bv 2y geleden hadden ze effectief weinig rendement voor de uitgaven die ze deden.Juist samen gezeten met iemand van Westerlo. Timmy Simons is ontslagen. Marokkaanse T1 wordt het. Was vroeger T2 van Rangers onder Clement.
Juist samen gezeten met iemand van Westerlo. Timmy Simons is ontslagen. Marokkaanse T1 wordt het. Was vroeger T2 van Rangers onder Clement.
Zou kunnen. Veel heb ik niet meer gelezen laatste dagen. Ik ken een van de Turkse managers van Westerlo. Onze kinderen tennissen samen. Hij zei dat hij door naar de club moest voor de nieuwe coach, die aan de voorstelling moest beginnen.Stond 2dagen geleden toch al in het nieuwsblad? Die nieuwe eigenaars zijn gewoon ontzettend ambitieus. Weet niet hoe het vorig jaar zat, maar bv 2y geleden hadden ze effectief weinig rendement voor de uitgaven die ze deden.
Van de nationaliteiten weet ik niks. Hij gaf me gewoon de naam en dit klonk heel Marokkaans. Ben de naam al kwijtMarokkaanse T1? Kerel heeft dubbele nationaliteit en is gewoon van Merksem hoor.

Van de nationaliteiten weet ik niks. Hij gaf me gewoon de naam en dit klonk heel Marokkaans. Ben de naam al kwijt![]()
Yep da was de naamIssame Charai.
3 jaar assistent bij Beerschot-Wilrijk ten tijde van onze opmars door nationale reeksen.
Charaii?Van de nationaliteiten weet ik niks. Hij gaf me gewoon de naam en dit klonk heel Marokkaans. Ben de naam al kwijt![]()