Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh moe... Ik denk het niet echt, het is een fysiek veeleisende stijl dat we momenteel hebben maar tot op gisteren was het probleem van vorig seizoen terug, nl. veels te weinig kansen creëren. Gisteren voor het eerst sinds de match van Dortmund weer eens goed voetbal gezien voor bijna de ganse 90 minuten en dan heb je "pech" dat je de kansen niet afmaakt en dat Atleti met 3x aan het doel van Barça te komen wel 2 van de 3 kansen kan afmaken.https://www.hln.be/buitenlands-voet...lick-zijn-eigen-monster-helemaal-op~a32b8195/
Ik weet dat het HLN is, maar ik kon het toch niet laten om dit te posten.
De uitleg — en een die best wel steek houdt: Barça is moe.
Barça is moe? Allez, dat kan toch geen excuus zijn voor nederlagen tegen Leganes en Las Palmas in eigen huis.
Wat vind jij ervan @Vega? Ik volg zeker niet elke wedstrijd van Barcelona, dus kan er niet echt over oordelen. Het spel van Flick dat te veel energie vraagt en nu z'n tol eist?
Hoe is het gestolen als je zelf je kansen niet afmaakt en de tegenstander dat wel prima doet. Simeone heeft het weer gedaan, zonder goed (of zelfs matig) te spelen toch de 3 punten gepakt, dan heb je als Atleti zijnde gewoon een verdiende overwinning en als Barça zijnde een zeer zuur verlies.Omg ne counter nu. 1-2 Ongelooflijk wa een gestolen overwinning![]()

Lekker dat uitgerekend tijdrekker Foulquier in de fout gaat.Tjah, Ancelotti kan Vini niet helpen, die heeft al serieus wat therapiesessies (en een nieuw brein) nodig hoor... Eigenlijk vreemd dat hij zo weinig rood krijgt want eigenlijk kan hij gewoon elke match dubbel geel pakken door zijn manier van protesteren tegen de refs. Om dan te moeten slikken dat Hansi Flick rood krijgt en 3-4 wedstrijden schorsing zonder dat hij zelfs nog maar iets zei tegen de refBellingham mist hier een penalty waar de keeper van Valencia al met beide voeten van de lijn is.
Hernemen zou je denken, maar niet voor de Spaanse VAR!
Het is me daar wat daar in Valencia ieder jaar
edit 1: Minimaal buitenspel van Mbappé wordt dan (terecht natuurlijk) wel gezien.
edit 2: Wanneer gaat Ancelotti Vini eens tegen zichzelf beschermen in zulke wedstrijden? Zo voor de hand liggend dit weer.
edit 3: Wat is dit allemaal. Real erop en erover met een man minderLekker dat uitgerekend tijdrekker Foulquier in de fout gaat.
Barcelona zet zichzelf op voor een reusachtige achterstand op termijn ten aanzien van Real Madrid.Tjah, Ancelotti kan Vini niet helpen, die heeft al serieus wat therapiesessies (en een nieuw brein) nodig hoor... Eigenlijk vreemd dat hij zo weinig rood krijgt want eigenlijk kan hij gewoon elke match dubbel geel pakken door zijn manier van protesteren tegen de refs. Om dan te moeten slikken dat Hansi Flick rood krijgt en 3-4 wedstrijden schorsing zonder dat hij zelfs nog maar iets zei tegen de ref
Soit, Barça weer in een diep dal nadat Olmo (en Victor Pau) niet meer ingeschreven mogen worden en de kans zeer groot is dat ze gewoon transfervrij zijn, benieuwd of ze dat zien zitten om tot juni aan de zijkant te blijven zitten. Ongelooflijk dat het weer op de laatste paar dagen moet gaan zoeken en de oplossing op 31/12 was "we zullen rap een deel van de rechten van de Barça-loges verpatsen, dan krijgen we 100 Mio. EUR en kunnen we ze inschrijven"... Zo verhakselen ze stilaan alles wat rond de club hangt en verkopen ze alles gewoon tot er van de ploeg quasi niets meer over gaat blijven. Dat ze de komende 2 weken (3 uit-wedstrijden) maar winnen en met een overtuigend spel, 1-2 wedstrijden verliezen en het fluitconcert dat het bestuur gaat krijgen in Barcelona over 3 weken zal aanzienlijk zijn.
Ik heb geen glazen bol en hou mezelf liever bij feiten, zo kan je wel stellen dat Barça een voorsprong van een punt of 5 heeft omgebuigd naar een achterstand van 5 punten op een dikke maand tijd.Barcelona zet zichzelf op voor een reusachtige achterstand op termijn ten aanzien van Real Madrid.
Marsu heeft het niet over dit seizoen.Ik heb geen glazen bol en hou mezelf liever bij feiten, zo kan je wel stellen dat Barça een voorsprong van een punt of 5 heeft omgebuigd naar een achterstand van 5 punten op een dikke maand tijd.
Maar of ze een reusachtige achterstand gaan hebben op termijn... Dat kan, kan even goed dat ze de achterstand stabiel houden, kan even goed dat ze de achterstand inhalen, wie weet.
Bedoelt hij dan over het algemeen? Tjah, dat is al enige tijd hoor... We kunnen (als we het hebben over economisch vlak) al jaren niet mee met Real, er gaan later nog documentaires komen over hoe de laatste paar jaren van Bartomeu Barcelona de dieperik in hebben gesmeten. De contractverlengingen voor Piqué - Alba - Busquets - Messi en compagnie waarin de loonmassa vollédig van de pot gerukt was viel natuurlijk niet op want het ging goed en de spelregels waren toen niet zo streng.Marsu heeft het niet over dit seizoen.