Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok tzijn maar oefenmatchen maar gelijk tegen Wrexham en 1-4 op ons doos van Celtic is toch op zijn zachtst gezegd verontrustend te noemen.
zoals je zegt, zijn maar oefenmatchen, maar je wordt er idd niet altijd even vrolijk van.
wij zaterdag 3-1 verloren van Wolves. Maar oefenmatch en geen basisopstelling maar vrolijk ben ik niet

Driewerf hoera.
De oefenmatch van club nxt tegen West Ham (U23 of U18) gaat alsnog door volgende week op Schiervelde.
Met de fiets naar een match van West Ham.

Voor mensen met evt interesse, gaat door zaterdag 10 augustus om 13u op Schiervelde (the nest is mij onbekend)
Geen ticket nodig blijkbaar.

zo triestig?

Hier terug 1-3 verloren , ditmaal tegen Palace.
Al na 38 seconden achter.

Het wordt dus weer een typisch seizoen wss.
De ene defensieve blunder na de andere. Kon het echt niet aanzien.

Ik vrees echt voor (nog) een rampjaar, maar potentieel nog slechter dan de vorige jaren. Wat die Amerikanen allemaal uitsteken, misselijkmakend... neem nu die transfer van Gallagher (hij is sinds vandaag in Madrid) een jeugdproduct met echt club dna, 2de beste speler van vorig seizoen, gewoon bij het vuilnis zetten. Ze bieden hem een contract 2+1 aan, hij weigert ntl want al die miscasts krijgen contracten van 5 tot 8 jaar
... whats next, Palmer naar Real ofzo? Echt barre tijden als supporter van CFC

Alvarez voor 70+25 Mil naar Atlético :unsure: niet slecht als je weet dat ze maar 14mil betaalden 2j geleden.

@Wulf OSB op papier zijn jullie toch een ferm ploegske aant bouwen...

Alvarez voor 70+25 Mil naar Atlético :unsure: niet slecht als je weet dat ze maar 14mil betaalden 2j geleden.

nu zal de transfer van Gallagher wel snel afgerond worden en die spits van Atletico, Omorodion zou de omgekeerde beweging maken. Benieuwd wat ik daarvan moet verwachten, ken hem helemaal niet.

Op papier alvast wel.
Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Er zal voor sommige natuurlijk een aanpassingsperiode zijn, kunde niet rond.
Ben content met een nieuwe spits maar we moeten die uiteraard goed gebruiken en niet zoals onder Moyes, misbruiken want dan krijg je flops die je weer goedkoop mag weg doen en dan opeens weer magisch goed worden.

Maar benieuwd naar sommige van die nieuwelingen.
Iemand zei me vanmorgen die Fullkrug heeft wel een vijs los. Dan denk ik, ideaal voor West Ham.

Utd voor tegen City met nog 5 minuten te spelen.

Gaat toch pikken om twee keer op rij te verliezen inclusief trofee tegen de aartsrivaal.

edit: Ik kijk twee min en het is 1-1 :laugh:

Gisteren dus gaan zien naar club nxt - West Ham U23 op Schiervelde.
4-3 voor club (4-0 voor zelfs).

De U23 hadden precies geen zin, heel slap en traag.
Club nxt al duidelijk verder in de voorbereiding (moet ook wel).

Meest teleurgesteld in het feit dat ze geen moeite deden om de voor zo'n match toch talrijk opgekomen west ham supporters eens te begroeten en doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan