Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzag zonet iets passeren op facebook, bedoel je die fase waar hij mc callister eerst tegen de grond werpt door aan de keel.te grijpen en vervolgens een nieuwe fase waar ze een partijtje worstelen maar waar onana opnieuw een slaande beweging maakt? Tis niet omdat nen belg is dat alles mag he...Dat “duel” tussen Mac callister en Onana …
En het ergste is dat die Mac Callister daar als winnaar uitkomt.
Onana veel geluk daar. Die moet daar gewoon rood krijgen. Grijpen naar de keel is altijd rood.Dat “duel” tussen Mac callister en Onana …
En het ergste is dat die Mac Callister daar als winnaar uitkomt.
Ewel, ik dacht toch ook dat Onana daar gewoon rood moet krijgen, maar ik wou het niet als eerste posten als Liverpool supporter zijnde.Kzag zonet iets passeren op facebook, bedoel je die fase waar hij mc callister eerst tegen de grond werpt door aan de keel.te grijpen en vervolgens een nieuwe fase waar ze een partijtje worstelen maar waar onana opnieuw een slaande beweging maakt? Tis niet omdat nen belg is dat alles mag he...
Helaas is het kalf al verdronken...Geen mooie wedstrijd gisteren maar belangrijke 3 punter. Om nog maar net de term 6-punter niet te gebruiken zelf.
Het is officieel: we zakken.
Ik zie ons nog altijd zakken.Helaas is het kalf al verdronken...
Penalty is jammer genoeg gewoon terecht.Nooit penalty, afgekeurde goal onterecht.
Maar City simpelweg de betere ploeg. Slot zat er weer compleet naast vandaag.
Schoolvoorbeeld van iemand die de goeie keuze heeft gemaakt door voor een dikke zak geld ergens te tekenenLavia minstens een maand out![]()
Penalty 100% terecht idd.Penalty is jammer genoeg gewoon terecht.
Afgekeurde goal is wel belachelijk. Speler staat niet in het zicht van de keeper en bukt zich onmiddellijk ... Begrijpen wie begrijpen kan.