Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Ben ik aan het dromen?
We hebben gewonnen (en verdiend) en degelijk gespeeld.

Jammer voor Potts dat zijn goal niet geldig was. Had geweldig geweest.
Volgende week nog eens de plas over, hopelijk een gelijkaardige wedstrijd als vandaag.

Dat “duel” tussen Mac callister en Onana … :puke:
En het ergste is dat die Mac Callister daar als winnaar uitkomt.
Kzag zonet iets passeren op facebook, bedoel je die fase waar hij mc callister eerst tegen de grond werpt door aan de keel.te grijpen en vervolgens een nieuwe fase waar ze een partijtje worstelen maar waar onana opnieuw een slaande beweging maakt? Tis niet omdat nen belg is dat alles mag he...

Het wordt echt tijd dat de refs strenger zijn bij hoekschoppen want nu is het een halve worstelwedstrijd geworden. Waarom mag je tijdens het veldspel geen truitje trek of aanraking op de schouder doen maar tijdens hoekschoppen/vrije trappen mag je als verdediger de tegenstander vastgrijpen, uitkleden, judotechnieken,... toepassen zonder ook maar een fout tegen te krijgen?

In die eerste fase met Onana kan je idd Onana rood geven voor zijn duw maar in de 2de fase is het gewoon penalty voor Villa. Macallister grijpt hem daar met 2 handen vast waardoor Onana niets meer kan doen.

Kzag zonet iets passeren op facebook, bedoel je die fase waar hij mc callister eerst tegen de grond werpt door aan de keel.te grijpen en vervolgens een nieuwe fase waar ze een partijtje worstelen maar waar onana opnieuw een slaande beweging maakt? Tis niet omdat nen belg is dat alles mag he...
Ewel, ik dacht toch ook dat Onana daar gewoon rood moet krijgen, maar ik wou het niet als eerste posten als Liverpool supporter zijnde.

@quo_vadis volledig akkoord, in Engeland kunnen ze die kleine baklijn beter niet meer aanduiden, want de keepers worden toch niet meer beschermd.

Laatst bewerkt:
Nooit penalty, afgekeurde goal onterecht.

Maar City simpelweg de betere ploeg. Slot zat er weer compleet naast vandaag.

Geen mooie wedstrijd gisteren maar belangrijke 3 punter. Om nog maar net de term 6-punter niet te gebruiken zelf.
Mooi protest ook voor de match. Krachtige speech ook van Bill Gardner.

Al was het leukste de vele vrienden/kennissen terug zien.
Zalig om Potts kansen te zien krijgen en die ten volle te nemen ook.
Soucek, krijgt veel kritiek maar qua inzet is er niemand beter. Een mogelijk nieuwe rol als impact-sub lijkt me wel goed te vallen ook.

Helaas is het kalf al verdronken...
Ik zie ons nog altijd zakken.
Zaterdag 3 punten maar met het spel die we brengen/brachten zal het niet voldoende zijn.
Zeker als er dan nog eens reële kans is dat bv een Paqueta vertrekt komende winter.

Ik hoop zelfs dat we zakken. Want met er weer net in blijven zijn de ambities van dat bestuur ingevuld en blijven we gewoon aanmodderen.

Nooit penalty, afgekeurde goal onterecht.

Maar City simpelweg de betere ploeg. Slot zat er weer compleet naast vandaag.
Penalty is jammer genoeg gewoon terecht.

Afgekeurde goal is wel belachelijk. Speler staat niet in het zicht van de keeper en bukt zich onmiddellijk ... Begrijpen wie begrijpen kan.

Lavia minstens een maand out 🤫
Schoolvoorbeeld van iemand die de goeie keuze heeft gemaakt door voor een dikke zak geld ergens te tekenen 🤷‍♂️

't is altijd makkelijk om af te geven op de Musondas en weetikveel wie nog allemaal, maar een carrière kan naar de knoppen zijn nog voor ze echt begonnen is door continue blessurelast. Ik neem het dan ook niemand kwalijk dat als er een aanbod voorbijkomt waarbij ze zich gaan "begraven" voor een dikke cheque, ze er gewoon voor tekenen.

't is allemaal goed en wel als je een carrière kan uitbouwen tot je 35, maar evengoed is het voorbij op je 22..

Los van de speler Lavia trouwens, 't is kut voor hem dat hij continu hervalt en straf om zich telkens op te laden voor de revalidatie, maar je hebt het nu eenmaal niet altijd zelf in hand. Hopelijk komt het nog goed, maar als je zoveel blijft sukkelen moet de emmer op een bepaald moment toch ook gewoon vol zijn lijkt me.

Penalty is jammer genoeg gewoon terecht.

Afgekeurde goal is wel belachelijk. Speler staat niet in het zicht van de keeper en bukt zich onmiddellijk ... Begrijpen wie begrijpen kan.
Penalty 100% terecht idd.

De goal moest niet, maar mocht zeker afgekeurd. De reactie van Robertson was ook duidelijk. Die wist dat het ging afgekeurd worden.

Terug
Bovenaan