Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En WolvesEverton![]()
Dit is niet de eerste keer en dat irriteert me eigenlijk mateloos.Beetje vreemd dat Playsports op een volwaardige speeldag geen enkele omkadering voorziet..
Er zijn geruchten daarover.Was er maar iets zoals de F1/NBA app maar helaas verdeelt de PL hun rechten anders.
Oef ben blij dat ik niet alleen ben. Voor sommige matchen zitten ze daar met 2 analisten + Oli wat gewoonweg overkill is en voor andere matchen niets van omkadering. Ik heb ook al gemerkt dat de Franstaligen hun uitzending (en omkadering) soms vroeger beginnen.Dit is niet de eerste keer en dat irriteert me eigenlijk mateloos.
Play Sports opgezegd inmiddels maar er is schijnbaar quasi geen alternatief in België om de prem goed te volgen.
Ik vond de prijs inmiddels te duur worden nu het pakket veel beperkter is geworden zonder dat de prijs werd bijgesteld. Helaas vrees ik dat ik terug een abo ga moeten nemen.
Was er maar iets zoals de F1/NBA app maar helaas verdeelt de PL hun rechten anders.
De vraag is 20 maart van welk jaar...20 maart kan zijn haar af
Weer 5 weken erbijDe vraag is 20 maart van welk jaar...

En op welke manier ook weer... die manager van Brighton effe een rant over Arsenal hun 'spel' na de matchAlé, proficiat Arsenal.

En op welke manier ook weer... die manager van Brighton effe een rant over Arsenal hun 'spel' na de match![]()
Alé, proficiat Arsenal.
Heb de match niet gezien maar las achteraf dat er handsbal zou zijn in de build up naat dat doelpunt van Arsenal, klopt dat?Het was niet schoon. Zoals meestal dit seizoen als we vroeg op voorsprong komen. Er wordt gewoon niet meer gevoetbald.
Dat gezegd zijnde, had Brighton ook amper kansen. Raya heeft er niets noemenswaardig moeten uitranselen.
Heb de match niet gezien maar las achteraf dat er handsbal zou zijn in de build up naat dat doelpunt van Arsenal, klopt dat?
Arsenal then got a very lucky break before going ahead. Brighton screamed for a handball against Piero Hincapie which was not given. Arsenal played on and there was 15 seconds between that offence and the visitor’s opening goal. It is questionable whether VAR would pull the play back.Neen, niets van gezien. Tenzij je de elleboog van Baleba bij het doelpunt bedoelt.