Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdens die netflix docu vond ik dat ook al. Voor zo iemand zou ik nooit willen rijden.
Wat mooi is maar voor hem in feite niet veel voorstelt natuurlijk.Hij is in ieder geval al Belgisch kampioen tijdrit dit jaar.
Dit vind ik wel een beetje overdreven (op dit moment). Op dit punt van Philipsen zijn carrière had Cav toch al dubbel zoveel ritten gewonnen in grote rondes.Philipsen is de nieuwe Cav, zeg ik al een tijdje. Supersnelle vinnige sprinter zoals Cav en kan hem ook plaatsen en in gaatjes wringen zoals Cav het doet. Alleen verteert hij de bergen nog beter en gaat hij ook lang mee in bepaalde klassiekers.
Gaat ge dat blijven posten elke keer als iemand een tweet post?
Dit was een afbeelding. Die moet ge zien en valt niet uit te leggen in tekst hier op't forum.
Oplossing voor u: Twitter account aanmaken of gewoon de posts met tweets negeren.
Ja ik denk niet dat iemand moeite gaat doen om de foto van Twitter te halen en dan te uploaden naar een imagehost om dan hier te posten.Dus ik moet een extra account aanmaken om dingen hier op dit account te zien? Hier kan je ook gewoon fotos posten hé.

Klopt Cav was supersnel direct van jongs af aan, Jasper is traag ontbolsterd. Maar komt ieder jaar sterker en sterker. Zal op termijn ook wat moois meegraaien in het klassieke voorjaar zoals Gent Wevelgem. En natuurlijk Milaan San Remo zou ook wel eens moeten lukken hopelijk.Dit vind ik wel een beetje overdreven (op dit moment). Op dit punt van Philipsen zijn carrière had Cav toch al dubbel zoveel ritten gewonnen in grote rondes.
Ja ik denk niet dat iemand moeite gaat doen om de foto van Twitter te halen en dan te uploaden naar een imagehost om dan hier te posten.![]()
Omdat de meeste mensen dat hier wel kunnen lezen voor de rest verwijs ik naar de post van nemesisBE op de vorige pagina daarin geeft hij prima je opties weer.
Raar wel, ik kan dat gewoon zien zonder dat ik een account heb op twitter.Dus ik moet een extra account aanmaken om dingen hier op dit account te zien? Hier kan je ook gewoon fotos posten hé.
.Ik begrijp dat het irritant is voor jou maar je bent voor zover ik weet de enige die dat probleem heeft.Basis etiquette op het internet is toch al altijd geweest dat je op het ene forum niet begint te posten van een ander als dat niet vrij toegankelijk is. Meestal was dat gewoon zelfs tegen de regels. Geen idee hoe het hier eigenlijk zit.
Ik post ook geen links van het nieuwsblad zonder info erbij waarover het gaat. Ik zet het erbij als bron maar zorg er wel voor dat iedereen gewoon kan mee discuteren.
Philipsen is de nieuwe Cav, zeg ik al een tijdje. Supersnelle vinnige sprinter zoals Cav en kan hem ook plaatsen en in gaatjes wringen zoals Cav het doet. Alleen verteert hij de bergen nog beter en gaat hij ook lang mee in bepaalde klassiekers.

Is dat omdat het gisteren in Vive Le Velo half de aflevering over voeding ging?Amai, in het journaal van 19u waren ze bij de VRT weer helemaal verbaasd dat voeding wordt afgewogen. Terloops nog even meegeven dat ze bij TJV wel echt pionier zijn op dat vlak en dat ze het warm hebben uitgevonden door voeding af te wegen.![]()

Is nochtans een gekend probleem hoor, en ik heb hier op het forum nog al users weten zeggen dat ze tweets niet meer kunnen zien (omdat ze geen Twitter account hebben). Als je op de link klikt, kom je op de homepage/inlogpagina van Twitter terecht. Vreemd genoeg kan ik op mijn gsm wèl tweets zien, maar dan staan ze rechtstreeks "inline" in de forumpost zelf. Op PC zie ik enkel een link. Zal wel aan de browser(instellingen) liggen veronderstel ik.Ik begrijp dat het irritant is voor jou maar je bent voor zover ik weet de enige die dat probleem heeft.
Zoals eerder aangegeven, ik heb ook geen Twitter account en ik kan het wel zien.
Moesten enkel mensen met een account het kunnen zien volg ik je redenering maar nu lijkt er vooral iets mis te lopen bij jou.
Ik hou alle issues niet bij, een gekend probleem dus. Dat neemt niet weg dat het wel mogelijk is om het te zien.Is nochtans een gekend probleem hoor, en ik heb hier op het forum nog al users weten zeggen dat ze tweets niet meer kunnen zien (omdat ze geen Twitter account hebben). Als je op de link klikt, kom je op de homepage/inlogpagina van Twitter terecht. Vreemd genoeg kan ik op mijn gsm wèl tweets zien, maar dan staan ze rechtstreeks "inline" in de forumpost zelf. Op PC zie ik enkel een link. Zal wel aan de browser(instellingen) liggen veronderstel ik.
Ik vind het ook geen reden om tweets te gaan weren ofzo hé, of om tweets linken onbeleefd te vinden. De enige a**hole in dit verhaal is Musk, lijkt me. Ik wou het gewoon even duiden. @dadash, het kan dus waarschijllijk wel helpen als je "ingevoegde content" toelaat oid. Tenzij je dat liever niet doet uit security overwegingen. Maar dat is dan maar de afweging die je moet maken, I guess. Er over blijven klagen zal inderdaad niet helpen vrees ik...Ik hou alle issues niet bij, een gekend probleem dus. Dat neemt niet weg dat het wel mogelijk is om het te zien.
Ik heb ook geen Twitter account, ik zie de tweets rechtstreeks in de forumpost zelf, als ik er op druk wordt ik ook gevraagd om in te loggen. Zowel op pc als smartphone.
Het kan dus wel. Mensen die Tweets linken zijn dus niet de facto a**holes die je verplichten om een Twitter account aan te maken.
Is het irritant? Zeker! Is het iets dat kan opgelost worden? Waarschijnlijk. Helpt het om er telkens over te klagen? Nee.
Mooie sprint van Jasper trouwens!
(Ik zat speciaal op hem te letten omdat hij in mijn wielermanager-ploegje zit.) Echt crazy eigenlijk wat die mannen allemaal uitsteken.De data scrapers eigenlijkDe enige a**hole in dit verhaal is Musk, lijkt me.