sniper80
Well-known member
Ik zie in Belfius Direct Net geen optie om een termijnrekening te openen momenteel. Volgens hun online help zou dat wel moeten kunnen.Binnen 50tal min komt Belfius met hun info.
Ben benieuwd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie in Belfius Direct Net geen optie om een termijnrekening te openen momenteel. Volgens hun online help zou dat wel moeten kunnen.Binnen 50tal min komt Belfius met hun info.
Ben benieuwd
Ik zie in Belfius Direct Net geen optie om een termijnrekening te openen momenteel. Volgens hun online help zou dat wel moeten kunnen.
Begrijpelijk, maar je zou ook de TOB bij Degiro uit kunnen zetten voor de aankoop v/d Duitse staatsbon en na je aankoop de knop terug kunnen aanzetten.
- De rente die ik nu heb van de staatsbon gebruiken om eens in een ETF te beleggen. (nog geen ervaring mee, maar aangezien het overal aangeraden wordt)
Over een maand de aankondiging
De nieuwe éénjarige staatsbon brengt voor het eerst in de geschiedenis 0€ op.![]()
Waarborg banken is 100k per persoon. Dus 200k voor een koppel. Heb je nog eens kinderen, is nog eens 100k per kind gewaarborgd. Daarbij, als je meer geld hebt, kun je nog eens bij andere banken aankloppen, en/of heb je ook aandelen ed. Voor de meerderheid is de waarborg bij de banken bijgevolg wel voldoende, vermoed ik.Je zou dat verwachten maar het zal niet zo zijn, kan me inbeelden dat mensen worstelen met de waarborg 100k voor banken bvb.
Anderzijds is het ook rommelen in de marge voor bepaalde mensen: 1,92 VS 2,66 - er zijn mensen die daarvoor de moeite niet gaan doen.
Als dat klopt zal ik het wel in IWDA steken ofzoHet Belfius aanbod telt enkel voor vers geld. Dus van de staatsbon of andere bank. Dat is toch een dikke middelvinger naar hun vaste spaarders? (Waaronder mezelf)
Zal m'n geld wel naar de concurrent overschrijven.
Lol, hoe ga je reageren als het min 45% staat straks?Alles in IWDA gestoken. Natuurlijk direct daarna een dipje van 0.5%.
Kheb die app maar van mijn telefoon verwijderd en ik kijk wel binnen een paar weken nog eens.
Ik heb er een klein beetje stress door nu er net geen 100k op staat. Yikes.
Beurzen staan wereldwijd torenhoog en kunnen gemakkelijk sterk corrigeren. Inderdaad. Ook beter BRKb dan IWDA.Lol, hoe ga je reageren als het min 45% staat straks?Beurzen staan wereldwijd torenhoog en kunnen gemakkelijk sterk corrigeren.
Een daling van 0,5% is geen “dipje”, dat is dagelijkse ruis/volatiliteit. Ik denk eerlijkgezegd dat je beter voor een obligatie was gegaan, afgaande op je bericht hierboven.
Hoe ik ga reageren? Gewoonweg niet want ik heb die app van mijn telefoon verwijderd en kijk gewoon niet meer.Lol, hoe ga je reageren als het min 45% staat straks?Beurzen staan wereldwijd torenhoog en kunnen gemakkelijk sterk corrigeren.
Ik zag dat ook passeren en heb het even overwogen.Inderdaad. Ook beter BRKb dan IWDA.
Dat klopt ook wel, ja.Ik zag dat ook passeren en heb het even overwogen.
Is dat ook geen risico met Meneer Buffet die elk moment het loodje kan leggen?
Omdat de voorspelling is dat de rentes verder gaan dalen en wat ook nog een reden kan zijn is om je "vers" geld over te heuvelen naar hun met de aantrekkelijkste voorwaarden en je dit dan uit het "oog" verliest zodat de bank alsnog jouw geld ter beschikking heeft.Waarom is de netto rente op 3 maanden hoger dan op langere termijn?