Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik die opsplitsing zou doen, moet ik ook nog handelsvertegenwoordiger etc toevoegen. Bovendien is het onderscheid tussen arbeider en bediende heel sterk verwaterd, sommige sectoren hebben het onderscheid niet langer in de praktijk.Zou je prive niet beter opsplitsen in bediende en arbeider?
die heb ik wél gesplitst, maar dan mét personeel en zonder personeel. Denk dat dit voor een leek een duidelijker onderscheid is, want in theorie is een freelancer ook een KMO?Ik denk dat je er nog eentje ontbreekt, waar toch een aantal BG'ers onder gaan vallen, namelijk ondernemer/KMO.
Zelfstandige is wat breed hé, iedereen die zijn eigen statuut/ondernemersnummer heeft en niet voor een werkgever (als werknemer) werkt is per definitie zelfstandig, er is echter praktisch nog een groot verschil tussen freelancers (die dikwijls bijna werknemers zijn maar gewoon onder een ander fiscaal statuut werken) en ondernemers met een KMO die dan meestal ook werkgelegenheid creëren.
of echte privé vs verenigingen die leven van overheidsgeldZou je prive niet beter opsplitsen in bediende en arbeider?

En wat dan met consultancy bedrijven? Tot welke categorie behoren die?of echte privé vs verenigingen die leven van overheidsgeld![]()
Ik ken geen consultancy-bedrijf dat een vereniging isEn wat dan met consultancy bedrijven? Tot welke categorie behoren die?
Heeft niet veel meer te maken met "statuut".of echte privé vs verenigingen die leven van overheidsgeld![]()

Ik ken geen consultancy-bedrijf dat een vereniging is
Drugdealer, ofzo?Al een geluk dat een kennis hier niet actief is: werkloos met personeel![]()
Ook waar maar de keuze "privé" is nogal vreemd imoHeeft niet veel meer te maken met "statuut".
De vraag is dan eerder: Komt je loon/inkomen van de overheid of privésector
Smals is geen consultancy voor mij (eerder 'in house' IT-dienst van de overheid)Smals is een VZW. Het is een soort van consultancy...