wat is je statuut?

wat is je statuut

• student

Stemmen: 2 1,2%
  • werkloos

Stemmen: 1 0,6%
  • privé (arbeider, bediende)

Stemmen: 93 56,4%
  • ambtenaar

Stemmen: 30 18,2%
  • zelfstandige (eenmanszaak)

Stemmen: 6 3,6%
  • zelfstandige (in vennootschap, zonder personeel)

Stemmen: 38 23,0%
  • zelfstandige (in vennootschap, mét personeel)

Stemmen: 8 4,8%
  • invalide/langdurig ziek (met arbeidsovereenkomst)

• invalide/gehandicapte (zonder arbeidsovereenkomst)

• gepensioneerd

Stemmen: 0 0,0%
  • geen statuut (rentenieren, huisman/vrouw, ...)

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders (te specifieren in de topic)

• Totaal aantal stemmers
    165
112 stemmen en nog niemand, buiten de ambtenaren, die niet werkt - das straf.

dat van die ambtenaren was een grapken hé
ik wil niks zeggen, maar slechts 21% ambtenaren, tov 52.5% privé en 26% zelfstandigen. om maar aan te tonen wie er het meeste tijd doorbrengen op tijdverspillende socials als dit forum.

ik wil niks zeggen, maar slechts 21% ambtenaren, tov 52.5% privé en 26% zelfstandigen. om maar aan te tonen wie er het meeste tijd doorbrengen op tijdverspillende socials als dit forum.
Dus dat die ambtenaren en zelfstandigen het meeste tijd op dit forum zitten? Denk nl. niet dat de verhouding aantal ambtenaren/aantal bedienden/aantal zelfstandigen netjes 33/33/33 is.....

Ik mag toch hopen dat er voor elke ambtenaar meer dan 1 persoon in de privé werkt... :unsure:

Er zijn trouwens ook mensen die de stats scheef trekken met dubbele stemmen voor hoofd en bijberoep.

Ik snap sowieso niet dat het "rentenieren" nog niet werd aangeduid..... Mannekes, het is hier wel BG hé?!
Ge gaat toch niet op uw luie kont zetten zeker???!? Het MOET méér zijn gvd!

Om dan op het einde van het jaar op de performance review evengoed een 3 te krijgen want "iemand anders heeft al een 4 gehad en er kan maar 1 iemand een 4 krijgen" en van dat soort corporate BS :crazy:

Ah, de heerlijke forced distribution ranking om toch maar niet teveel opslag te moeten geven. Maar "people are our most important asset" :biglaugh:

Er zijn trouwens ook mensen die de stats scheef trekken met dubbele stemmen voor hoofd en bijberoep.
Ha! Ge brengt mij op ideeën.. ik moet misschien naast "zelfstandige in vennootschap - zonder personeel" ook "werkloos" aanduiden.. aangezien ik nog altijd zonder opdracht zit.

Terug
Bovenaan