Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik wil niks zeggen, maar slechts 21% ambtenaren, tov 52.5% privé en 26% zelfstandigen. om maar aan te tonen wie er het meeste tijd doorbrengen op tijdverspillende socials als dit forum.
ik wil niks zeggen, maar slechts 21% ambtenaren, tov 52.5% privé en 26% zelfstandigen. om maar aan te tonen wie er het meeste tijd doorbrengen op tijdverspillende socials als dit forum.
Dus dat die ambtenaren en zelfstandigen het meeste tijd op dit forum zitten? Denk nl. niet dat de verhouding aantal ambtenaren/aantal bedienden/aantal zelfstandigen netjes 33/33/33 is.....
Om dan op het einde van het jaar op de performance review evengoed een 3 te krijgen want "iemand anders heeft al een 4 gehad en er kan maar 1 iemand een 4 krijgen" en van dat soort corporate BS
Om dan op het einde van het jaar op de performance review evengoed een 3 te krijgen want "iemand anders heeft al een 4 gehad en er kan maar 1 iemand een 4 krijgen" en van dat soort corporate BS
Ha! Ge brengt mij op ideeën.. ik moet misschien naast "zelfstandige in vennootschap - zonder personeel" ook "werkloos" aanduiden.. aangezien ik nog altijd zonder opdracht zit.