Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Railway Empire campaign en aantal scenario’s uitgespeeld. Was tof en deed me terugdenken aan alle uren dat ik Railroad Tycoon II gespeeld heb, alleen voor de moeilijkere scenario’s ben ik wel zonder het plaatsen van wissels gaan spelen.

Railway Empire campaign en aantal scenario’s uitgespeeld. Was tof en deed me terugdenken aan alle uren dat ik Railroad Tycoon II gespeeld heb, alleen voor de moeilijkere scenario’s ben ik wel zonder het plaatsen van wissels gaan spelen.
Heb die onlangs ook uitgespeeld of toch de basisversies. Heb me tijdens de laatste sales op epic ook alle dlc`s gekocht (behalve Japan) en daar moet ik nog aan beginnen.
Is echt zo`n game waarbij de tijd voorbij vliegt. (en ook wel regelmatig zit te vloeken omdat bepaalde treinen niet willen vertrekken en ik maar niet vind hoe ik het moet oplossen). Had soms toch het gevoel dat bepaalde wissels bugged waren.

Monster Boy and the Cursed Kingdom (Switch)
Verassend goede platformer/metroidvania. Komt wat traag op gang maar is zeker de moeite om door te zetten. Heb er 20u over gedaan 97% completion.

Cyber Shadow gestart op de Switch. Tot nu toe leuk begin (3 chapters gedaan). Zelfde studio als Shovel Knight, denk ik (een aanrader).

Campaign van Grand Ages Medieval uitgespeeld. Was daar jaren geleden aan begonnen maar pas dit weekend afgewerkt.

daarnaast ook the Council uitgespeeld. Het einde vond ik wat gerusht maar alles daarvoor vond ik een memorabele ervaring.

Feudal alloy (switch)
Metroidvania met coole art-style. Het spel bevat in totaal 2 bosses(incl final boss) ter vervanging van bazen zijn er challenge rooms, een 5 tal enemy types die constant in een ander jasje worden gestoken. De slechtste map die je in een metroidvania kan voorstellen, repetitieve muziek en een onbestaand verhaal. En toch... heb ik hem uitgespeeld, 8 uur over gedaan. Ooit eens in een sale gekocht voor een 3 tal euro.

Feudal alloy (switch)
Metroidvania met coole art-style. Het spel bevat in totaal 2 bosses(incl final boss) ter vervanging van bazen zijn er challenge rooms, een 5 tal enemy types die constant in een ander jasje worden gestoken. De slechtste map die je in een metroidvania kan voorstellen, repetitieve muziek en een onbestaand verhaal. En toch... heb ik hem uitgespeeld, 8 uur over gedaan. Ooit eens in een sale gekocht voor een 3 tal euro.
Geen leuk spel dus? Ziet er thans goed uit in de trailer

@hummel Een spel met veel potentieel dat er inderdaad interessant uitziet maar het voelt niet afgewerkt aan. Constant gerecycleerde vijanden, omgevingen en muziek. In het begin echt wel lastig om door te zetten mede omdat het zo moeilijk is, naar het einde toe is het dan weer te simpel. Ik zou deze in sale kopen maar nooit de volle pot voor betalen.

Persona 5 uitgespeeld.
Het heeft lang geduurd maar na enkele langere onderbrekingen kreeg het spel me toch steeds terug hooked. Wat een trip eigenlijk.
Heb lang niet alle confidants gemaxt, dus ik heb wsl nog wat gemist. Wsl onmogelijk op 1 playtrough?

Terug
Bovenaan