Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb die onlangs ook uitgespeeld of toch de basisversies. Heb me tijdens de laatste sales op epic ook alle dlc`s gekocht (behalve Japan) en daar moet ik nog aan beginnen.Railway Empire campaign en aantal scenario’s uitgespeeld. Was tof en deed me terugdenken aan alle uren dat ik Railroad Tycoon II gespeeld heb, alleen voor de moeilijkere scenario’s ben ik wel zonder het plaatsen van wissels gaan spelen.

Oh ik heb nog nooit een Katamari spel gespeeld en zie dat deze nog geen €10 nu kost..Katamari Damacy Reroll, nu bezig aan de platinum voor deze game.
Such a weird but fun game.
Geen leuk spel dus? Ziet er thans goed uit in de trailerFeudal alloy (switch)
Metroidvania met coole art-style. Het spel bevat in totaal 2 bosses(incl final boss) ter vervanging van bazen zijn er challenge rooms, een 5 tal enemy types die constant in een ander jasje worden gestoken. De slechtste map die je in een metroidvania kan voorstellen, repetitieve muziek en een onbestaand verhaal. En toch... heb ik hem uitgespeeld, 8 uur over gedaan. Ooit eens in een sale gekocht voor een 3 tal euro.