Wie heeft jouw respect verloren?

Schoonzus. Maakt het MrsFingers en eigenlijk iedereen om haar heen onmogelijk met haar waanzinnig gedrag en legale problemen waar ze iedereen in meesleurt. Maakt en passant ook nog eens alle intermenselijke relaties kapot met haar gedoe.

Zo rijdt ze bvb willens nillens rond in een niet-verzekerde en gekeurde wagen (op iemand anders' naam), en met ingetrokken rijbewijs, en begaat ze de ene snelheidsovertreding na de andere... het zou veel oplossen mocht ze zich eens tegen 160 rond een brugpijler plooien.

Laatst bewerkt:
het zou veel oplossen mocht ze zich eens tegen 160 rond een brugpijler plooien.

source.gif

Oud voorzitter van Sporting Lokeren, Louis De Vries. Maar voelde eigenlijk al van in het begin dat er iets raar aan die vent was.
Piece of shit.

Mijn schoonmoeder.
Ondertussen al 3,5 jaar geen contact meer mee. Ik snap niet hoe ge uw kind zo kunt laten vallen.

Wie niet zou een veel gemakkelijkere vraag zijn? Alvast een veel kortere lijst dan.
En dan denk ik aan mijn ouders, Sylvester Stallone, en nog wel enkele anderen.

Respect verloren is misschien veel gezegd, maar in ieder geval wel in een zeer ander licht gaan bekijken. Pom, tekenaar van Piet Pienter en Bert Bibber. Favoriete strip, by far. heeft mij door m'n ziekenhuisperiode geholpen.

Normaal denk je van tekenaars; ah, die willen tekenen, die hebben verhalen te vertellen, die willen mensen blij maken of ontroeren of "vul andere emoties in". Nope.
Hij las s&w, kuifje, nero en dacht "dat kan ik beter". Dat heeft mijn mening toch zwaar veranderd over hem.
Nu, hij heeft het ni makkelijk gehad. Heeft met depressies gezeten en is geboycot geweest door uitgevers op aandringen van Vandersteen. Maar toch... Het wringt een beetje.

Mijn vrouw, ze wordt katholieker en conservatiever met de dag. Op zich niets echt mis mee, maar ze is tegenwoordig eerder ultra-* en gedraagt zich heel irrationeel en hypocriet, betreffende politiek, opvoeding, samenleven, etc.

Mijn vader. Heeft in mijn jeugd nogal wat rare zaken gedaan en me bij zaken betrokken waar je als jong ventje enkel wordt door gemindfuckt.
Uiteindelijk jaren geen contact meer gehad met hem.
Paar jaar terug hem laten weten dat hij opa was geworden. Hierna nam hij contact op en is er terug +- ca va contact.

Dat is toen bij mijn moeder in een verkeerd keelgat geschoten en sindsdien begon ze steeds raarder/afstandelijker te doen tegen me.
Met als gevolg dat ik nu met haar al bijna twee jaar geen contact meer heb.

En een relatie opnieuw herstellen kan, maar je houdt steeds in uw achterhoofd dat het eikels zijn en het wordt nooit opnieuw zoals het vroeger was.

Uw familie, je kiest ze niet...

@Général Zantas
Hoe ga je dat dan aanpakken? Of eerder berusten?

Van een ezel en een steen gesproken. :thinking:
Nuja, ge zijt er al mee getrouwd dus op dat vlak verlies je er niet veel aan.

Ik moet zowat de meest viriele man zijn die hier rondloopt. Altijd voorzichtig geweest de laatste jaren, en dan een keertje weer gedacht "fuck it", het was uiteindelijk toch al 6 jaar geleden dat de vorige gebeurde, en gelijk raak.
Hoezo zijn er zoveel mensen die problemen hebben terwijl het bij mij altijd van de eerste keer "lukt".

Dan kan ik eindelijk eens iets echt goed, haal ik er geen plezier uit...

Terug
Bovenaan