Wie heeft jouw respect verloren?

Ik moet zowat de meest viriele man zijn die hier rondloopt. Altijd voorzichtig geweest de laatste jaren, en dan een keertje weer gedacht "fuck it", het was uiteindelijk toch al 6 jaar geleden dat de vorige gebeurde, en gelijk raak.
Hoezo zijn er zoveel mensen die problemen hebben terwijl het bij mij altijd van de eerste keer "lukt".

Dan kan ik eindelijk eens iets echt goed, haal ik er geen plezier uit...
Dus als ik het goed heb is vrouwlief aan het veranderen in een conservatieve katholiek, beetje de trend van Polen volgend, en vond het dan natuurlijk een goed idee om meer kinderen te hebben?

Sterkte.

Ik moet zowat de meest viriele man zijn die hier rondloopt. Altijd voorzichtig geweest de laatste jaren, en dan een keertje weer gedacht "fuck it", het was uiteindelijk toch al 6 jaar geleden dat de vorige gebeurde, en gelijk raak.
Hoezo zijn er zoveel mensen die problemen hebben terwijl het bij mij altijd van de eerste keer "lukt".

Dan kan ik eindelijk eens iets echt goed, haal ik er geen plezier uit...
Of uw vrouw heeft zeer goed getimed wanneer ze u moest verleiden natuurlijk want zoveel vruchtbare dagen zijn er ook niet :eek:

(Waart gij dat ook niet die bij de eerste zei dat het zonder was gebeurd omdat een arts tegen uw vriendin -toen nog- had gezegd dat ze niet natuurlijk zwanger kon geraken?)

Zij "gelukkig" en jij "getrouwd", maakt samen ook "gelukkig getrouwd" hé... :thinking:

Nee, is een klotesituatie waarbij je ook vooral het belang van de kinderen niet uit het oog mag verliezen m.i.

Dus als ik het goed heb is vrouwlief aan het veranderen in een conservatieve katholiek, beetje de trend van Polen volgend, en vond het dan natuurlijk een goed idee om meer kinderen te hebben?

Sterkte.

Ja, maar nog een gradatie erger. Ze was al conservatief en katholiek, en dat is gewoon extremer geworden de laatste jaren. Of het was er al altijd en ze voelt zich de laatste jaren vrijer om het te uiten, dat kan ook. Het enige lichtpuntje is dat ze wel gelooft in corona en de vaccinatie campagne, en niet een anti-vaxxer is. Sinds twee maanden wel de compromis gemaakt om zo weinig over politiek te lullen binnenshuis, en dat lukt voorlopig wel vrij goed. De verhitte discussies zijn een stuk geminderd.

Of uw vrouw heeft zeer goed getimed wanneer ze u moest verleiden natuurlijk want zoveel vruchtbare dagen zijn er ook niet :eek:

(Waart gij dat ook niet die bij de eerste zei dat het zonder was gebeurd omdat een arts tegen uw vriendin -toen nog- had gezegd dat ze niet natuurlijk zwanger kon geraken?)

Mijn vrouw heeft mij niet verleid, ik nam het iniatief. 't was in de ochtend en ik had geen goesting om recht te staan, dus ik dacht fuck it. Zij wou wel al jarenlang een tweede kind (en dat heb ik altijd geweigerd, ook altijd ervoor gezorgd dat er bescherming was, als dat er niet was ook gewoon niet ingegaan op avances, etc), dus ze heeft dan ook pas achteraf gezegd "Oh Generaal, btw, ik ben 3-4 dagen voor mijn eisprong."
En uiteraard, schot in de roos natuurlijk.
Goed, ezel/steen, dom, blabla. Uiteindelijk is het honderden keren wel goed/veilig gegaan en ik heb dan een keer de waakzaamheid laten verslappen en gelijk de prijs mogen betalen.
Ironische is dat ik in 2020 naar Belgie wou om mij te laten steriliseren, maar dat is afgeketst omwille van de Covid :D

En dat was ik niet, in mijn geval gingen we er beiden vanuit dat omwille van bepaalde gebeurtenissen het heel moeilijk zou zijn om op natuurlijke wijze zwanger te geraken. Zij heeft bv de Ziekte van Hashimoto. Dat bleek uiteindelijk een foute aanname te zijn (dat het zou zorgen voor een kleine kans op bevruchting), maar wederom, ook destijds hadden we maar een handvol keren gemeenschap.

Zij "gelukkig" en jij "getrouwd", maakt samen ook "gelukkig getrouwd" hé... :thinking:

Nee, is een klotesituatie waarbij je ook vooral het belang van de kinderen niet uit het oog mag verliezen m.i.

Bwa, uiteindelijk is het ZOO slecht niet. Tis niet dat ik me echt ongelukkig voel, maar een nieuw kind zorgt wel voor een nieuwe verbintenis van 16-18 jaar. We matchen gewoon niet goed met mekaar, we clashen op teveel fronten en ik hou niet van zo'n relatie. Ik heb ook zelf niet meer veel fut om mij aan te passen zodat de relatie verbeterd, omdat ik niet het gevoel heb dat mijn eega een gelijkaardige moeite doet of zou doen.
Dusja, we ploegen verder, en het dagelijks samenzijn met mijn zoon maakt veel goed. Ben er zeker van dat de nieuwe kleine ook een positieve invloed zal hebben.

Mijn vrouw heeft mij niet verleid, ik nam het iniatief. 't was in de ochtend en ik had geen goesting om recht te staan, dus ik dacht fuck it. Zij wou wel al jarenlang een tweede kind (en dat heb ik altijd geweigerd, ook altijd ervoor gezorgd dat er bescherming was, als dat er niet was ook gewoon niet ingegaan op avances, etc), dus ze heeft dan ook pas achteraf gezegd "Oh Generaal, btw, ik ben 3-4 dagen voor mijn eisprong."
En uiteraard, schot in de roos natuurlijk.
Goed, ezel/steen, dom, blabla. Uiteindelijk is het honderden keren wel goed/veilig gegaan en ik heb dan een keer de waakzaamheid laten verslappen en gelijk de prijs mogen betalen.
Ironische is dat ik in 2020 naar Belgie wou om mij te laten steriliseren, maar dat is afgeketst omwille van de Covid :D

En dat was ik niet, in mijn geval gingen we er beiden vanuit dat omwille van bepaalde gebeurtenissen het heel moeilijk zou zijn om op natuurlijke wijze zwanger te geraken. Zij heeft bv de Ziekte van Hashimoto. Dat bleek uiteindelijk een foute aanname te zijn (dat het zou zorgen voor een kleine kans op bevruchting), maar wederom, ook destijds hadden we maar een handvol keren gemeenschap.

Het was dat dat ik mij herinnerde ja.
En ik wil nu niet gaan stoken maar ik weet niet hoeveel vrouwen echt bijhouden hoeveel dagen ze voor hun (vermoedelijke) ovulatie zijn :p

Bij mij is het eerder @Tomski altijd een toffe gast gebonden tot hij mijn bubbel doorprikt heeft dat ze eigenlijk met een camera in je gat moeten gaan om zeker te zijn dat je geen darmkanker was.

En tegelijkertijd ook marc Coucke met zijn f*cking tests om in je kak te steken, want ik dacht dat daarmee de klus geklaard was.

Marc Coucke: you are

Pol_Fake-News_10-21_PROMO.jpg

Respect verloren is misschien veel gezegd, maar in ieder geval wel in een zeer ander licht gaan bekijken. Pom, tekenaar van Piet Pienter en Bert Bibber. Favoriete strip, by far. heeft mij door m'n ziekenhuisperiode geholpen.

Normaal denk je van tekenaars; ah, die willen tekenen, die hebben verhalen te vertellen, die willen mensen blij maken of ontroeren of "vul andere emoties in". Nope.
Hij las s&w, kuifje, nero en dacht "dat kan ik beter". Dat heeft mijn mening toch zwaar veranderd over hem.
Nu, hij heeft het ni makkelijk gehad. Heeft met depressies gezeten en is geboycot geweest door uitgevers op aandringen van Vandersteen. Maar toch... Het wringt een beetje.
Dit snap ik niet goed, wat kan de motivatie van een striptekenaar u schelen?
Ik vond dat trouwens geweldige strips.

Maggie De Block. Initieel vond ik het positief, dat een wetenschapper in de politiek is.
Nu word ik fysiek ongemakkelijk als ik ze een interview zie geven: de dodelijke cocktail van veel zelfvertrouwen, en blind voor haar eigen incompetentie.
Ik wik en weeg mijn woorden, maar voor mij is ze een massamoordenaar. (samen met Beke, maar heeft tenminste niet zo'n farse praat als haar)

Maggie De Block. Initieel vond ik het positief, dat een wetenschapper in de politiek is.
Nu word ik fysiek ongemakkelijk als ik ze een interview zie geven: de dodelijke cocktail van veel zelfvertrouwen, en blind voor haar eigen incompetentie.
Ik wik en weeg mijn woorden, maar voor mij is ze een massamoordenaar. (samen met Beke, maar heeft tenminste niet zo'n farse praat als haar)
Had persoonlijk ook meer van haar verwacht. Zeker ook met Corona, maar het is ook gewoon een moddergooister geworden.

Voorbeelden in mijn beroepsveld die, nu ze tot het beleid horen, erger zijn dan de systeem waar zij vroeger zo tegen gevochten hebben. Boswachter die jager wordt.

Sorry, maar hoe kom je eigenlijk over als minister van volksgezondheid en studies voor dokter en dan zelf zodanig obese zijn dat het lijkt alsof je ieder moment kan doodvallen. Het is bijna een slechte grap.

Als je van zo iemand dan nog enige wijsheid verwacht is het ver gekomen.

Sorry, maar hoe kom je eigenlijk over als minister van volksgezondheid en studies voor dokter en dan zelf zodanig obese zijn dat het lijkt alsof je ieder moment kan doodvallen. Het is bijna een slechte grap.

Als je van zo iemand dan nog enige wijsheid verwacht is het ver gekomen.
Maggie De Block laat zich niet zomaar doen en heeft een kant-en-klaar antwoord voor iedereen die commentaar op haar gewicht heeft.

‘Ik ben meer dan gewoon iemand die dikker is. Ik ben iemand, ik ben een persoon, ik heb een persoonlijkheid. En ja, kijk daar dan eens naar’, vertelde ze op Qmusic.

‘Ik ga de keuzes in mijn leven niet laten bepalen door het feit dat ik groter en dikker ben dan de rest. Ik heb de man die ik wilde, ik heb de carrière die ik wilde, ik heb de kinderen die ik wilde en ik heb heel veel vrienden die niet naar de verpakking kijken maar wel naar de inhoud.’
+
Maggie De Block: "Stoppen met diëten was een opluchting"

De laatste tijd meer en meer mijn bloedverwanten in eerste lijn, mijn oudere broers en zus.
Mijn zus doet nog iet of wat moeite, maar mijn broers zijn heer & meester in uitvluchten en egoïsme.
Van de 4 kinderen kan diegene met de minste mobiliteit het meeste doen.
Langs één kant snap ik het wel, ik werk momenteel nog altijd niet. En toch maak ik mij altijd de bedenking, wat ik als terug aan het werk ga, zal het dan beteren? Of blijft dan alles op één stel schouders terecht komen?

Dit snap ik niet goed, wat kan de motivatie van een striptekenaar u schelen?
Ik vond dat trouwens geweldige strips.

Is dat nu net niet de bedoeling van deze thread? Ga je bij iedere poster hier zetten "wat kan u de xxx van die persoon schelen"? Is mijn mening dan soms minder dan dat van een ander?

Terug
Bovenaan