Jenthe
Member
Sinds die Trump meme-coin ben ik gestopt mij die vraag die stellen.Free speech is back!
Dat kan toch niet echt zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds die Trump meme-coin ben ik gestopt mij die vraag die stellen.Free speech is back!
Dat kan toch niet echt zijn?
Bij hln gaan ze vier jaar overuren draaienIs het goed voor onze pers? Ja zeker en vast, dagelijkse eyeballs gegarandeerd. Maar de mijne niet, ik ga nieuws wat minder volgen.
#buchtgazetDeze namiddag vond ik niets onder 'democrats' bijvoorbeeld.ik heb zelf een aantal van die tags gezocht, en kwam toch zonder problemen bij oa. Biden en Harris uit op instagram.
facebook bezoek ik niet meer, dus ik zou het niet weten.
Iedereen weet toch dat Musk een alt-right troll is die graag de grens van het toelaatbare opzoekt en overschrijdt. Dat mensen zich zelfs geroepen voelen om daarvoor in de bres te springen. Mij niet gelaten hoor, ik weet wat ik zag.Waarom draagt hij een MAGA pet die afwijkt van wat we kennen, de rode met witte letters? Waarom draagt hij er eentje dat gebruikt maakt van het Fraktur font? Het font waarmee de titel van Mein Kampf gedrukt stond. Neo-nazi groeperingen hanteren dit nog steeds zeer veel, ook al werd het later door de Nazi's gemeden.
Toeval zeker he. Net zoals dat hij X gebruikt om extreem rechts in ieders huiskamer te brengen. Toeval ja.
Iedereen weet toch dat Musk een alt-right troll is die graag de grens van het toelaatbare opzoekt en overschrijdt. Dat mensen zich zelfs geroepen voelen om daarvoor in de bres te springen. Mij niet gelaten hoor, ik weet wat ik zag.

.Daarnet dacht ik nog, het is waarschijnlijk deel van zijn licht autistisch enthousiasme, maar jouw verklaring lijkt me nu ook wel mogelijk. Hij was ook bezig met die KEK-memecoin waarbij ook een vlag van bekend is die op het Nazisme was gebaseerd.
Redelijk zielig wel mocht dat het geval zijn, voor zo'n succesvol en invloedrijk figuur; die ouder dan 20 is.
Kan je je met je expertise dan ook eens buigen over de volgende uitstekende armen?Iedereen weet toch dat Musk een alt-right troll is die graag de grens van het toelaatbare opzoekt en overschrijdt. Dat mensen zich zelfs geroepen voelen om daarvoor in de bres te springen. Mij niet gelaten hoor, ik weet wat ik zag.
Hilarisch. Ik zag deze ook al op reddit passeren, intussen debunked omdat het hier gaat over beelden mid-conversation. Allemaal beelden van hen tijdens een uitleg terwijl ze erg aan het gebaren zijn of net hun hand opsteken om te vragen of ze mogen antwoorden. Wat Elon Musk deed gisteren was wel degelijk 'bewust' een handgebaar. Absoluut niet mid-conversation. Of hij bewust een nazi-gebaar wou maken, zou me verbazen. Maar het blijft wel extreem bizar.Kan je je met je expertise dan ook eens buigen over de volgende uitstekende armen?
2 van de 4 zijn al geen hitlergroet, en 4 van de 4 hebben geen verleden van steunbetuiging aan racistische figuren en partijen?Kan je je met je expertise dan ook eens buigen over de volgende uitstekende armen?
Wir haben es nicht gewusst
"Het voordeel van de twijfel geven"
Volgens mij kan hij op dit punt letterlijk in een SS uniform op een podium gaan staan en er gaan nog van die debielen zijn die erin slagen om het weg te lachen.
Kop in het zand en er zal wel niks erg gebeuren hé. Die mentaliteit is exact wat ons tot dit punt heeft gebracht. Vrijheid en democratie is geen verworven recht. Types als Trump, Musk, Bezos, Zuckerberg, Gates hebben niks liever dan een dictatoriale oligarchie waar het gewone volk volledig onder hun duim zit. Zo gaat dat al heel de menselijke geschiedenis. Dat zijn we blijkbaar alweer vergeten. Triest.
Dat er een wereld van verschil zit tussen een freeze-frame van een beweging die niet eens vermeld wordt en de video van Musk waar je de volledige beweging ziet. Serieus, op die manier kan ik zelfs de Power Rangers wegzetten als nazi’s:Kan je je met je expertise dan ook eens buigen over de volgende uitstekende armen?
Tuurlijk, als je het als bewegende beelden bekijkt. Ik zal er eentje als voorbeeld uitpikken.Kan je je met je expertise dan ook eens buigen over de volgende uitstekende armen?
Ik wil nog wel meegaan in het verhaal dat onze Elon iets anders bedoelt dan een Hitler-groet en dat het vooral onhandig is, maar dat ge u laat vangen door 4 foto's is wel heel pijnlijk he. Zo werkt fake news dus. We zetten wat foto's online en laat het zich maar verspreiden. Normaal zou ge dan zoiets hebben van "tgoh, een foto kun je niet vergelijken met een filmpje", maar blijkbaar zijn er dan toch altijd mensen te vinden die erin trappen.Kan je je met je expertise dan ook eens buigen over de volgende uitstekende armen?