Dit is ook iets dat ie al langer doet. Links is nogal losjes geworden in hun Hitler vergelijkingen en hij daagt ze gewoon uit. Hij heeft volgens mij heel bewust links munitie gegeven door een armbeweging te maken waarvan ie wist dat ze zouden staan te springen om het al een bewijs te zien dat hij een nazi zou zijn. Het is troll gedrag, extreem en kinderachtig voor een volwassen mens maar het is niet alsof we dit nog niet eerder gezien hebben bij hem.Ik vond zijn reactie wel interessant; volgens hem vergelijkt links iedereen die niet met hen akkoord gaat met Hitler. En weet je, in de meeste gevallen zijn die associaties met Hitler nogal goedkoop en geforceerd. Maar wel niet wanneer je een Neo-Nazi groet doet.
Goed, we zullen waarschijnlijk nooit zeker weten wat zijn echte intenties waren. Ik ga hem het voordeel van de twijfel geven omdat het gewoon zo absurd is dat ik er niet wil over nadenken laat staan er over debatteren.
Iedereen heeft weer wat ie wil, Musk heeft kunnen scoren door links te jennen met zijn infantiel gedrag en zijn tegenstanders kunnen dit aangrijpen om zich nog wat verder te wentelen in hun gevoel van morele superioriteit. Waarom nog inhoudelijk discussiëren als je je tegenstanders ook gewoon kan wegzetten als nazi's.