Nee, mijn verdediging is dat " bekende journalisten uit bekende kranten zeggen dat iedereen die X gebruikt, een neonazi is" niet klopt als er geen bekende journalisten zijn die dat zeggen. (we zijn gegaan van "de linkerzijde" naar "bekende journalisten in bekende kranten" naar "een opiniestuk")
Verschillende opiniestukken zeggen misschien dat je X moet boycotten vanwege de meningen en daden van de eigenaar ervan, wat totaal geen rare gedachte is en wat over heel veel zaken gezegd kan worden. Maar dat was voor de hitlergroet, dus jij maakt er ineens ook neonazi van, terwijl de discussie hierboven net bewijst dat de "linkerzijde" die dit zegt en die jij over één kam scheert, eigenijk gewoon zegt dat hij waarschijnlijk geen neonazi is, nee. Maar dat hij aandacht wil en krijgt. Kortom: een stropop die je zelf opzet om dan aan te vallen.
Daarom dat ik het veel nuttiger vind om het te hebben over zaken die daadwerkelijk gezegd worden. Wat kan ik nu een link die jij legt, maar dan in 'mijn' mond legt ("de hele linkerzijde") gaan ontkrachten? Ik heb ze al niet gelegd in de eerste plaats... Als ik -en anderen- het dan uitleggen, weiger je ook nog eens aan te nemen wat er daadwerkelijk gezegd wordt. Tja, wat kan ik dan nog meer doen? Dan is het geen gesprek, dan wil je een monoloog komen voeren in een strijd tegen iets wat zelfs niemand gezegd heeft.