Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

KDB mag zich dan meer amuseren met te kaarten, op het veld zie ik toch veel te weinig verschil met vorige kampioenschappen

Ref heeft heus niet zoveel verkeerd gefloten. We waren gewoon niet goed genoeg. Hopelijk ziet Tedesco ook in dat hij niet heel zijn opstelling moet omgooien om toch maar Carrasco en Trossard in de ploeg te krijgen.

Onana en Mangala werkt ook niet

Ben er al lang klaar mee.

Zit hier met mijn zoon van 5 nu al 2 goals te vieren en telkens moet je zeggen dat de goal niet telt. Daar kijkt geen kat meer naar binnen 10 jaar.
Ik heb die van mij in bed kunnen krijgen na de eerste helft. Ben er niet rouwig om.

Ik lees hier nogal dingen hoor 😂.
Boeit niks wie scoort, hands is hands.
Onvrijwillig of niet.
Van jou vooral..

Aangezien hij niet zelf scoort is het enkel hands hier als hij het opzettelijk doet of als zijn lichaam onnatuurlijk groter maakt..

Dit is gewoon een fout van de VAR

In een match waarbij ge qua beeldspraak met twee negens moet spelen, spelen wij letterlijk een uur met twee zessen terwijl we ook al bijna een uur achterstonden. Een coach die een ploeg zoals België beheerst en weet wanneer hij wie en wanneer moet wisselen, wint die wedstrijd in de tweede helft met 4-0 zonder enige tegenstand.

Terug
Bovenaan