Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja volgens mij kwam ze zonder die hand bij de Slowaak terecht. Maar toch belachelijk. Ik vind meer en meer dat die VAR toch echt de beleving uit het voetbal haalt.Veranderd de bal zelfs van richting?
Lukaku moet gewoon de 1-0 maken.Zonder var win je hier 2-1
FtfyZonder var + die ref win je hier 3-1
In de geest van het spel belachelijk, maar ja... die scheid krijgt 0.5s van de fase te zien, die kan niet anders.Tja, volgens de huidige regels logische afkeuring zeker?
Helemaal mee eensLos van de afgekeurde doelpunten hadden we het gewoon moeten afmaken als (op papier) beste ploeg.
Er zijn geen excuses. We waren niet goed genoeg.
Kan je toch niet over discussiëren dat het hands was en dus terecht afgekeurd? Die eerste afgekeurde goal was ook vrij duidelijk offside.Of de bal van richting veranderd of niet je blijft met je handen van de bal af. Zijn duidelijke regels en is terecht afgekeurd.

Ben er al lang klaar mee.Mja volgens mij kwam ze zonder die hand bij de Slowaak terecht. Maar toch belachelijk. Ik vind meer en meer dat die VAR toch echt de beleving uit het voetbal haalt.
Ok het is eerlijker, maar tjah soms heb je zulke dingen in je voordeel en soms in je nadeel.
Dat kan ik begrijpen maar dan was het zeker penalty in de eerste helft.Of de bal van richting veranderd of niet je blijft met je handen van de bal af. Zijn duidelijke regels en is terecht afgekeurd.
Hoezo?Tja, volgens de huidige regels logische afkeuring zeker?