Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Haal diene prutser van een Trossard er aub asap af zeg..

En zet Doku op z'n beste plek, links.

Trossard niet goed vandaag en collectief ontbreekt het vuur. En een kutref. Bakayoko of De Cuyper er op pls. Niet te lang taffelen.

Ik blijf nog altijd wat op mijn honger zitten wat Trossard betreft bij de RD. Niet alleen vandaag...

Carrasco staat daar toch ook verloren te lopen, in balbezit hebben we er niks aan want we kunnen niet hoog op het veld in balbezit blijven, zet daar dan gewoon een linksback. Trossard heeft nog niks just gedaan en we krijgen De Bruyne ook niet deftig aan de bal omdat ik op het middenveld precies 2 Witsels zie staan, er is niemand die een pass durft geven die een linie doorbreekt of het moet De Bruyne zelf zijn. Al een geluk dat die ref ook staat te zuigen, dan kunnen we het daar nog op steken als het foutloopt.

doku.jpg

Eerste 5 minuten waren veel beter volgens Filip

Misschien ook omdat Slovakije na 7 minuten voorkwam en zijn spel/opstelling kon aanpassen..

2e helft Tielemans op de 8 voor Mangala. Wat voetballend vermogen.

Wat is dat toch ook weer.

3 kansen bijeen spelen op 5 minuten, door een persoonlijke blunder achterkomen, en dan helemaal NIKS meer klaar krijgen

Ik zei wel lol toen Doku blunderde maar dat was toen toch met de aanname dat de Belgen na die goeie eerste 5 minuten dit varkentje wel eens vlot zouden wassen. De lol is er wat van het afgaan.

Terug
Bovenaan