Slayer_Kev666 Well-known member 17 juni 2024 #281 0,0 redenen om Lukaku te laten staan. Openda weinig of geen kansen gekregen, dit is het resultaat.
B Biljart Well-known member 17 juni 2024 #283 KDB mss dit weekend zijn contract getekend in SA aan 50 miljoen eur per jaar?
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 17 juni 2024 #284 Lukaku zeg, kan die nu echt plots niet meer scoren voor de Duivels?
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 17 juni 2024 #285 Neef Jo zei: Waarom laat Mangala die bal nu in corner gaan? Klik om te vergroten... Vroeg ik me ook af ...
Neef Jo zei: Waarom laat Mangala die bal nu in corner gaan? Klik om te vergroten... Vroeg ik me ook af ...
|nfected Well-known member 17 juni 2024 #286 Ah een typische Belgen match. Geen organisatie, geen beweging en geen vuur.
808 State Well-known member 17 juni 2024 #287 Ik zie Kevin na dit EK wel zijn ontslag bij de Rode Duivels aankondigen eerlijk gezegd.
fcberke Well-known member 17 juni 2024 #290 808 State zei: Ik zie Kevin na dit EK wel zijn ontslag bij de Rode Duivels aankondigen eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... Een WK in de States laat je toch niet zomaar passeren.
808 State zei: Ik zie Kevin na dit EK wel zijn ontslag bij de Rode Duivels aankondigen eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... Een WK in de States laat je toch niet zomaar passeren.
TRUMP Active member 17 juni 2024 #291 Archaos zei: Dit dus. Dit is eigenlijk tegen De Cuyper zeggen: leuk geoefend, maar jij gaat niet spelen Dit EK Klik om te vergroten... Begrijpelijk toch . 0 ervaring op dit niveau. Ok kan je ook zeggen van Debast. Maar daar ist ook van nood breekt wet.
Archaos zei: Dit dus. Dit is eigenlijk tegen De Cuyper zeggen: leuk geoefend, maar jij gaat niet spelen Dit EK Klik om te vergroten... Begrijpelijk toch . 0 ervaring op dit niveau. Ok kan je ook zeggen van Debast. Maar daar ist ook van nood breekt wet.
Booster Active member Crowdfunder FE 17 juni 2024 #294 Doku, stop met u vast te lopen. Teveel oogkleppen
K KingCunta Well-known member 17 juni 2024 #295 Maaaar die heeft wel 80 goals gemaakt he!!! Staat ook veel de zwaar precies.
brandon Well-known member 17 juni 2024 #298 Gvd zeg! De meest frustrerende tornooi-wedstrijd sinds die tegen Kroatië!
Silence Well-known member 17 juni 2024 #300 Biljart zei: tijd voor CDK na de rust. Klik om te vergroten... Waar ga je die zetten?