Dat is wel volledig terecht. Het gaat hier ook over de belangrijkste bijzaak natuurlijk.Sorry... ik neem het allemaal heel letterlijk en heel serieus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel volledig terecht. Het gaat hier ook over de belangrijkste bijzaak natuurlijk.Sorry... ik neem het allemaal heel letterlijk en heel serieus.

Dat laatste denk ik dus ook. De Bruyne sukkelt de laatste jaren toch iets te veel met blessures dan hem lief is. Ik heb echt sterk het idee dat die fysiek op zijn limiet zit of misschien zelfs erover. Ik betwijfel sterk of die het nog twee jaar kan trekken op absoluut topniveau.

Doe het voor express?Het pobleem bij die handsbal van Openda is niet de technologie die het mogelijk maakte om 100% zeker vast te stellen dat hij de bal met de hand raakt. Het probleem is die idiote handsregel van tegenwoordig, die dat blijkbaar altijd bestraft moet zien, ookal is het totaal onvrijwiilig handspel die weinig of geen invloed heeft op de bal. Daar zit hem het probleem. Ik zou liever terug naar vroeger gaan, waarbij je interpretatie en gezond verstand van de scheidsrechter/VAR toelaat, en hen laat beslissen over dit soort gevallen. Met behulp van de technologie, zeker, maar ook gewoon met common sense. Dan wordt die goal nooit afgekeurd. En de Slovaken zouden niks te klagen hebben, mits je natuurlijk ruimte laat voor interpretatie in het regelment. En dat is er nu niet (meer) voor handsbal.
Ik zie die het ook niet lang meer trekken, wat uitbollen in Saoedi-Arabie en gedaan. Ik durf zelf niet zeggen dat hij er op een volgend WK nog bij is.Dat laatste denk ik dus ook. De Bruyne sukkelt de laatste jaren toch iets te veel met blessures dan hem lief is. Ik heb echt sterk het idee dat die fysiek op zijn limiet zit of misschien zelfs erover. Ik betwijfel sterk of die het nog twee jaar kan trekken op absoluut topniveau.
De vraag is vooral waarom zo een strontcoach als Tedesco zo veel mag verdienen.Volgens https://financefootball.com/2024/04/05/best-paid-head-coaches-in-uefa-euro-2024/ zou Rangnick evenveel verdienen als Tedesco.
Kan alle kanten op denk ik , evengoed wint Oekraïne.Benieuwd naar Slovakije straks.
Hadden ze geluk tegen ons of tonen ze tegen Oekraïne, dat toch ook wat talent heeft, dat ze toch wat kunnen voetballen.
Sorry dat ik hier niet alles lees, ik heb ook andere dingen te doen.Doe het voor express?
De voorbije dagen 3x de regels hier gepost en jij komt nog met iets totaal anders af
...
Dus met andere woorden: als de score zo blijft, mag België al groepswinst vergeten.Als Slovakije hier wint worden ze bijna zeker 1e.
Enkel als Roemenië van zowel België als Slovakije kan winnen, kan Slovakije nog 2e eindigen.
Dus met andere woorden: als de score zo blijft, mag België al groepswinst vergeten.
want zelfs al zouden we nog 2 keer winnen straks, onderling duel met slovakije is verloren.
Als Slovakije hier wint worden ze bijna zeker 1e.
Enkel als Roemenië van zowel België als Slovakije kan winnen, kan Slovakije nog 2e eindigen.