SomeDude
Banned
Vertonghen nog meer rust dan 90min op de bank?Hopen op KDB met meer ballen, Doku met meer overzicht en Vertonghen met meer rust.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertonghen nog meer rust dan 90min op de bank?Hopen op KDB met meer ballen, Doku met meer overzicht en Vertonghen met meer rust.
Nja ik weet niet of Trossard al veel op rechts heeft gespeeld? Want Doku op rechts zetten om Trossard toch maar links te laten spelen vond ik onbegrijpelijk.Lukebakio boven Trossard en Bakayoko versta ik ook niet echt. Ok, die eerste speelde maandag echt niet goed, maar intrinsiek veel betere speler en nu weer zonder vertrouwen. Start daar toch mee en breng Lukebakio of Bakayoko na de rust als hij zich niet herpakt.
De Cuyper zou bij mij altijd starten.Ik ben benieuwd. Blijft doodjammer dat we De Cuyper niet gebruiken (en Theate mismeesteren door hem op die positie te zetten) en Lukebakio boven Trossard en Bakayoko versta ik ook niet echt. Ok, die eerste speelde maandag echt niet goed, maar intrinsiek veel betere speler en nu weer zonder vertrouwen. Start daar toch mee en breng Lukebakio of Bakayoko na de rust als hij zich niet herpakt.
Soit, ik hoop vooral dat we dit keer wel controle over het middenveld hebben en aansluiting zien tussen de verschillende linies, met spelers die goed lopen en aanspeelbaar zijn. Dan maakt het mij eerlijk gezegd geen zak uit wie er precies speelt.
Doku heeft in zijn (beperkte) carrière al heel wat vaker op rechts dan op links gespeeld. Daar is niets onbegrijpelijk aan.Nja ik weet niet of Trossard al veel op rechts heeft gespeeld? Want Doku op rechts zetten om Trossard toch maar links te laten spelen vond ik onbegrijpelijk.
Hij speelt toch beter op links. Dan ben ik van mening dat je de betere speler op zijn beste positie laat spelen.Doku heeft in zijn (beperkte) carrière al heel wat vaker op rechts dan op links gespeeld. Daar is niets onbegrijpelijk aan.
Klopt maar zal toch voetballend moeten denk ik want alleen Lukaku die kopbalsterk is (of Onana moet infiltreren)Doku heeft in zijn (beperkte) carrière al heel wat vaker op rechts dan op links gespeeld. Daar is niets onbegrijpelijk aan.
Mijn zorg nu is ook weer dat we met Doku, Lukebakio, Theate en Castagne flanken hebben waar je weinig voorzetten van moet verwachten. Enkel Castagne heeft dat in zijn voeten. Nog een reden om voor De Cuyper te kiezen.
Ni da type snelle goal zoals tegen Slovakije pleaseAllé, we gaan opnieuw 90 min tegen ne muur spelen. Hopelijk snelle goal dat het meevalt

Ik vind Doku op dit moment nog niet de betere speler dan Trossard, en met Trossard op links en Doku op rechts heb je een sterkere opstelling dan Doku links en Lukebakio rechts. Imo.Hij speelt toch beter op links. Dan ben ik van mening dat je de betere speler op zijn beste positie laat spelen.
Dat was echt te cringeIs Sonck daar écht aan het zingen in de studio? Oh dear...