Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Ik ben benieuwd. Blijft doodjammer dat we De Cuyper niet gebruiken (en Theate mismeesteren door hem op die positie te zetten) en Lukebakio boven Trossard en Bakayoko versta ik ook niet echt. Ok, die eerste speelde maandag echt niet goed, maar intrinsiek veel betere speler en nu weer zonder vertrouwen. Start daar toch mee en breng Lukebakio of Bakayoko na de rust als hij zich niet herpakt.

Soit, ik hoop vooral dat we dit keer wel controle over het middenveld hebben en aansluiting zien tussen de verschillende linies, met spelers die goed lopen en aanspeelbaar zijn. Dan maakt het mij eerlijk gezegd geen zak uit wie er precies speelt.

Lukebakio boven Trossard en Bakayoko versta ik ook niet echt. Ok, die eerste speelde maandag echt niet goed, maar intrinsiek veel betere speler en nu weer zonder vertrouwen. Start daar toch mee en breng Lukebakio of Bakayoko na de rust als hij zich niet herpakt.
Nja ik weet niet of Trossard al veel op rechts heeft gespeeld? Want Doku op rechts zetten om Trossard toch maar links te laten spelen vond ik onbegrijpelijk.

Vrees er een beetje voor met deze opstelling. Vertonghen gaat ook nooit foutloos minuut 95 halen. Zelfs fit een garantie op een blunder op een toernooi. Zullen duimen en kaarsjes branden...

Ik ben benieuwd. Blijft doodjammer dat we De Cuyper niet gebruiken (en Theate mismeesteren door hem op die positie te zetten) en Lukebakio boven Trossard en Bakayoko versta ik ook niet echt. Ok, die eerste speelde maandag echt niet goed, maar intrinsiek veel betere speler en nu weer zonder vertrouwen. Start daar toch mee en breng Lukebakio of Bakayoko na de rust als hij zich niet herpakt.

Soit, ik hoop vooral dat we dit keer wel controle over het middenveld hebben en aansluiting zien tussen de verschillende linies, met spelers die goed lopen en aanspeelbaar zijn. Dan maakt het mij eerlijk gezegd geen zak uit wie er precies speelt.
De Cuyper zou bij mij altijd starten.
En Trossard snap ik ergens wel.
Middenveld probleem wil ik vandaag ook wel is zien ..was in eerste wedstrijd absoluut pijnpunt.

Nja ik weet niet of Trossard al veel op rechts heeft gespeeld? Want Doku op rechts zetten om Trossard toch maar links te laten spelen vond ik onbegrijpelijk.
Doku heeft in zijn (beperkte) carrière al heel wat vaker op rechts dan op links gespeeld. Daar is niets onbegrijpelijk aan.

Mijn zorg nu is ook weer dat we met Doku, Lukebakio, Theate en Castagne flanken hebben waar je weinig voorzetten van moet verwachten. Enkel Castagne heeft dat in zijn voeten. Nog een reden om voor De Cuyper te kiezen.

Doku heeft in zijn (beperkte) carrière al heel wat vaker op rechts dan op links gespeeld. Daar is niets onbegrijpelijk aan.

Mijn zorg nu is ook weer dat we met Doku, Lukebakio, Theate en Castagne flanken hebben waar je weinig voorzetten van moet verwachten. Enkel Castagne heeft dat in zijn voeten. Nog een reden om voor De Cuyper te kiezen.
Klopt maar zal toch voetballend moeten denk ik want alleen Lukaku die kopbalsterk is (of Onana moet infiltreren)

Hij speelt toch beter op links. Dan ben ik van mening dat je de betere speler op zijn beste positie laat spelen.
Ik vind Doku op dit moment nog niet de betere speler dan Trossard, en met Trossard op links en Doku op rechts heb je een sterkere opstelling dan Doku links en Lukebakio rechts. Imo.

Dit topic gaat weer niet bij te houden zijn subiet 😅

Trossard op de bank vind ik best logisch. Laat hem maar invallen in minuut 70 ofzo om zichzelf te bewijzen.
Tielemans hopelijk aanvallend genoeg opgesteld.

Terug
Bovenaan