Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me eerder dat ze hem bewust niet aanspelen?Wilt Lukaku de bal niet? Elke aanval steekt die zich weg
Ik vind het wel wat kritisch. Je speelt die Roemenen in de omschakeling bij vlagen helemaal weg maar de aanvallers zijn gewoon niet accuraat en technisch genoeg om te finishen.belgen best ok helftje gespeeld maar we missen een goeie spits, dat is duidelijk…
Roemenie wel ontieglijk zwak dus laat ons hier geen referentiematch van maken…
Nu stoor ik mij dood aan die shirtjes van ons
Ik wordt hahaha.Ik wordt er ongemakkelijk van. Zo'n shirt dat tegen je lijf 45 minuten pakt dat is toch gewoon strontvervelend.

Verschrikkelijk gewoon, precies dat die liters water met zich meezeulen. Moet toch niet comfortabel zijn.Nu stoor ik mij dood aan die shirtjes van ons
Ik vind die lukebakio 1 van de meest nutteloze wingers dat ik ooit gezien heb
Slechte schoten op doel en struikelt vaak over zijn voeten.
Mogelijks maar ze kunnen hem ook niet aanspelen. Die ballen op Lukebakio leidden tot niets.Lijkt me eerder dat ze hem bewust niet aanspelen?
Het is ook opmerkelijk dat het moeilijkste schot er in vliegt en alle makkelijke kansen weer naast gaan.We moeten toch nog scoren. Doelpuntensaldo kan ook belangrijk worden. Bij deze stand en 2 gelijkspellen op de 3e speeldag eindigen we 3e
Die shirts zijn werkelijk ongelofelijk.![]()
Hij hield ook het spel breed en als hij naar binnen kwam, liet hij ruimte in de rug voor infiltratie van CastagneLukebakio liet zich een paar keer uitstekend zakken om te helpen bij het uitvoetballen, en verspeelde de bal daar nooit. Dat is een kwaliteit die noch Trossard, noch Carrasco, noch Doku hebben.
Direct de schakel van verdediging naar aanval, was zeer belangrijk.
Aanvallend viel het soms wat tegen, ja.
Jammer dat we nog geen 2e hebben kunnen prikken. Hopelijk duurt het niet te lang, anders gaan we nog bibberen op corners en vrije trappen.