Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

belgen best ok helftje gespeeld maar we missen een goeie spits, dat is duidelijk…
Roemenie wel ontieglijk zwak dus laat ons hier geen referentiematch van maken…
Ik vind het wel wat kritisch. Je speelt die Roemenen in de omschakeling bij vlagen helemaal weg maar de aanvallers zijn gewoon niet accuraat en technisch genoeg om te finishen.

Onana sterke eerste helft, dat mag toch gezegd na die dramatische tandem met Mangala maandag. Wé-reld van verschil.

Ook Casteels voorlopig op geen foutje te betrappen.

Nu stoor ik mij dood aan die shirtjes van ons
Verschrikkelijk gewoon, precies dat die liters water met zich meezeulen. Moet toch niet comfortabel zijn.

Goede eerste helft, zou het graag eens met een Openda in de spits die de diepgang geeft en een trossard op rechts zien.

We moeten toch nog scoren. Doelpuntensaldo kan ook belangrijk worden. Bij deze stand en 2 gelijkspellen op de 3e speeldag eindigen we 3e

Ik vind die lukebakio 1 van de meest nutteloze wingers dat ik ooit gezien heb :unsure:

Slechte schoten op doel en struikelt vaak over zijn voeten.

Lukebakio liet zich een paar keer uitstekend zakken om te helpen bij het uitvoetballen, en verspeelde de bal daar nooit. Dat is een kwaliteit die noch Trossard, noch Carrasco, noch Doku hebben.
Direct de schakel van verdediging naar aanval, was zeer belangrijk.

Aanvallend viel het soms wat tegen, ja.

Jammer dat we nog geen 2e hebben kunnen prikken. Hopelijk duurt het niet te lang, anders gaan we nog bibberen op corners en vrije trappen.

Goeie eerste helft van de Belgen. Tedesco heeft toch wel ingezien wat er moest veranderd worden.

Al spelen we soms toch nog slordig, en missen we duidelijk een spits die het kan afmaken.

Tielemans, Castagne en Doku goeie match. Onana ook veel beter dan begin van de week. Lukaku goeie assist en wordt eindelijk weer gebruikt als target en kaatser, helaas in de eigen afwerking weer veel pech.

Lukebakio heel aanwezig, maar de laatste actie komt er niet uit. Ik zou toch liever snel dan laat Trossard of Bakayoko zien, of CDK of Openda om extra aanwezigheid in de box te krijgen. We zijn goed bezig, maar 1-0 is vragen om het deksel op de neus.

De Bruyne komt er wat minder aan de pas, misschien omdat Tielemans zo goed speelt, en heeft net iets te veel pech en mist de zuiverheid waar hij om geroemd wordt.

Lukebakio liet zich een paar keer uitstekend zakken om te helpen bij het uitvoetballen, en verspeelde de bal daar nooit. Dat is een kwaliteit die noch Trossard, noch Carrasco, noch Doku hebben.
Direct de schakel van verdediging naar aanval, was zeer belangrijk.

Aanvallend viel het soms wat tegen, ja.

Jammer dat we nog geen 2e hebben kunnen prikken. Hopelijk duurt het niet te lang, anders gaan we nog bibberen op corners en vrije trappen.
Hij hield ook het spel breed en als hij naar binnen kwam, liet hij ruimte in de rug voor infiltratie van Castagne

Terug
Bovenaan