ThekillingGoku
Well-known member
Die patron is weliswaar niet goed te praten. Het steken op wat 'slordigheid' is echt niet correct.Ex-collega haar ontslag was uitbetaald voor zover ik weet, en de reden tot haar ontslag was zo kinderachtig dat het niet in de peuterspeelzaal van 9lives zou passen. De baas is eigenlijk veel te joviaal, open en vriendschappelijk waardoor er weleens misbruik van gemaakt wordt..
Ik hoorde van hem dat hij nog de C4 van nog een ander collega moest bezorgen, ook vertrokken in hetzelfde jaar, dus sowieso zal het gewoon slordigheid zijn denk/hoop ik...?
OK, die madam kon het wat schappelijker (& slimmer) aanpakken dan door 7 maand te wachten om dan in volle colère van haren tak te gaan maken.
Maar als er echt nog 7 mnd loon uit te betalen zou zijn ... dude ... da madammeke heeft dan wel reden om colèrig te zijn.
Een WN heeft allerhande verplichtingen t.o.v. de WG. Als WG is de voornaamste verplichting t.o.v. de WN alvast het correct uitbetalen van het loon.
Je moet als WN maar eens iets gelijkaardig proberen & 7 mnd niet aan uw verplichtingen voldoen eh. Denk niet dat het zolang zal duren tot je buiten ligt.
Nu ... hier boven lijkt het mij dat men uit gaat van het feit dat er al 7 mnd geen loon uitbetaald wordt precies, maar ... het lijkt het mij niet dat er 7 mnd loon uit te betalen zou vallen, want eens je vertrekt krijg je natuurlijk geen loon meer.
Mss dat er nog 1 of zelfs 2 maandlonen zouden kunnen open staan of zoiets, maar sinds je vertrok trek je geen loon meer eh.
Als het gewoon 'de nodige documentatie' is voor naar den RVA te stappen om een uitkering aan te vragen ... dan is het nog zotter dat ze dat 7 mnd laat aanslepen. Want waarschijnlijk ga je die uitkering zeker niet krijgen met terugwerkende kracht.

.