Dudes, nog nooit van MFA gehoord zeker. 30 char pw's wordt gewoon belachelijk.
Stap 1: login met wachtwoord
Stap 2: verifieer met MFA
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dudes, nog nooit van MFA gehoord zeker. 30 char pw's wordt gewoon belachelijk.
C@rr!0n !n @ m0ment 1'm l0st Dying fr0m the insideSorry, wachtwoord bevat geen speciaal teken.
/denied
Blij dat ik zo geen accounts meer beheer in elk gevalC@rr!0n !n @ m0ment 1'm l0st Dying fr0m the inside

Een echte kiest een wachtwoord dat bovenstaande als hash heeft.Volgende poging:
P@infulDeathToAllSysAdmins8!
Zou ik niet accepteren bij een sollicitatie. Voor mij zijn thuiswerkdagen een voordeel zoals maaltijdcheques of een tankkaart.

Nee, maar ik hecht daar veel belang aan dus uitgezonderd voor een meeting met bezoek of bv. directie die langskomt zeg ik standaard op elke meeting dat het mijn thuiswerkdag is.Zijn er echt veel arbeidscontracten waar "telewerk" als "voordeel" wordt gedefinieerd? Dat lijkt mij vrij zeldzaam.
Ik denk dat over het algemeen men vertrekt van het "gunstprincipe".
Wat in mijns insziens logischer is, als er een keer een belangrijke meeting is met mensen die speciaal uit het buitenland komen, dat je eigen werknemer daar niet zegt "Ah, ik bel mij in. tis mijn telewerkdag"![]()
Nee, maar ik hecht daar veel belang aan dus uitgezonderd voor een meeting met bezoek of bv. directie die langskomt zeg ik standaard op elke meeting dat het mijn thuiswerkdag is.
. Ik kan een moment herinneren dat er mensen uit Canada kwamen naar België voor meetings met verschillende afdelingen. Zegt die persoon van een bepaalde afdeling "ja, maandagen, dat is wel mijn vaste telewerkdag. Kan ik niet inbellen?".Een echte kiest een wachtwoord dat bovenstaande als hash heeft.

Wachtwoord : From now on special accounts will require a minimum password length of 30 characters.From now on special accounts will require a minimum password length of 30 characters.
Ik voorzie geen enkel probleem eens dit doorgevoerd wordt![]()
maar je volgt die meetings dan wel via teams neem ik aan?Nee, maar ik hecht daar veel belang aan dus uitgezonderd voor een meeting met bezoek of bv. directie die langskomt zeg ik standaard op elke meeting dat het mijn thuiswerkdag is.
Uiteraardmaar je volgt die meetings dan wel via teams neem ik aan?
. Uiteraard.
Nu goed, genoeg mensen die zwaar misbruik maken van het systeem. Toch al verschillende keren mouseclickersoftware gespot. En IT mag die niet gaan controleren, tenzij deel van een random spotcheck.
En bij de competitie zijn er gelijkaardige ngrepen ? Want er moet dan toch redelijk wat personeel vrijkomen dat terecht kan bij 1 van de locaties waar men aan het zuchten is voor personeel ?Holy fuck - de helft van onze org buiten. De uber mickey mouse ligt eruit, en 2 sub mickey mousen. Voor de rest tientallen cuts in een org van ~150. Zware cut dus.
Ons team is safe because we're precious princesses![]()
En bij de competitie zijn er gelijkaardige ngrepen ? Want er moet dan toch redelijk wat personeel vrijkomen dat terecht kan bij 1 van de locaties waar men aan het zuchten is voor personeel ?
Of is her overal koekenbak...