Haha.
Dossier weg is probleem weg!
De laatste tijd zit mijn baas precies ook in zo'n fase: vragen/mails van klanten negeren en hopen dat het zichzelf zal oplossen
De laatste tweetal jaar heeft hij ook wat teveel dossiers bijgenomen terwijl we al quasi aan max. capaciteit zaten, als er dus eens wat controles/vragen van klanten tegelijk komen kunnen we gewoon niet volgen.
Ik zag dat al van ver aankomen, hij blijkbaar niet en nu zitten we met de gebakken peren.
Probleem hierbij is dat die vragen niet vanzelf overwaaien en dat de telefoons bij mij toekomen, wanneer ik aankondig wie er belt krijg ik dikwijls de reactie "ik ben er niet/ben bezig/heb geen goesting/..." en dan moet ik maar een plausibele reden verzinnen of meedelen dat m'n baas zal terugbellen (wat hij dan meestal niet doet natuurlijk)...
Ik versta best dat klanten ontevreden geraken wanneer ze dagen/weken moeten wachten op reactie, maar veel meer dan voor de zoveelste keer zeggen dat ik het ga doorgeven kan ik soms niet doen

Wij zitten ook samen in een grote kantoorruimte, dus ik kan niet zomaar eventjes mijn gedacht zeggen als dezelfde klant voor de 4de of 5de keer van zijn oren maakt.
Vandaag weer 2 zo'n telefoons, bij de 2de zat het me echt te hoog op dat moment, ik heb dat gesprek gewoon geweigerd

In dit bewust geval is die klant nu zelf wel een ramp als je iets nodig hebt, wanneer hij dan iets van ons wil is't altijd dringend.
Ik versta mijn baas 100% dat hij zo'n geval geen prioriteit wil geven, maar dan moet hij dat die mens ook zo duidelijk maken.
Imo is het ook mijn taak niet/gaat dat boven mijn loonschaal om dat zo aan die klant zijn verstand te brengen.
Los daarvan heb je dan nog die robocall's, scammers, verkopers van abonnementen, printers, andere kloothommels,.... die de dag van vandaag om de vijf botten aan de telefoon hangen, laat mij gvd gerust