Morgenavond met het team een avondje Werchter op kosten van het bedrijf. De dag nadien wel weer verplicht op kantoor hoewel we in het beste geval rond 2.30u in ons bed zullen liggen. Thuiswerken is absoluut uit den boze. Laat al maar dan.
Gohja, dat ge geen dag gratis verlof krijgt (voor heel 't bedrijf dan nog) voor een avondje teambuilding is toch logisch nee?
Nog nooit geweten, gelijk hoe lang men blijven plakken is de avond v/d teambuilding.
Nu, zoiets kost hun normaal gezien toch een dagticket & Werchter is voor een hele dag geloof ik (rond de middag tot 's nachts?).
Dus deze activiteit lijkt mij eerder een teambuilding te zijn die tijdens het weekend kan worden georganiseerd.
Maar dan zou men natuurlijk weer klagen dat de partners & kinders niet mee mogen.
Het de vrijdag doen is tegenwoordig ook weer geen avance, want geen kat die naar kantoor wil komen op een vrijdag, laat staan iets doen daarna. En dan klaagt men dat het wordt georganiseerd op een vrijdag, wanneer men andere plannen heeft.
So yeah, lose lose gelijk hoe je 't bekijkt waarschijnlijk.
Maar er is een reden dat men de meeste teambuildings tegenwoordig eerder op een donderdag plant. En dus zeker niet op vrijdag.
Ik persoonlijk zou er mij wss ook niet mee bezig houden met die avond. En niet omdat ik mogelijks maar om 3u in bed ligt, da's dagelijkse kost bij mij.
Maar 'k zou er ook geen fout in zien van de WG & zij die wel interesse hebben. 't Is optional & iedereen kan 't voor zichzelf uitmaken of 'm wil.
Een avondje uit eten daar ga ik meestal wel mee weliswaar. Free food, why not.
En in principe vertrekt ge wanneer ge goesting hebt eh.