Over een goeie maand hebben we het jaarlijkse BBQ-event met het werk waarop partners mee aanwezig kunnen zijn. De organiserende collega's hebben er niets beter op gevonden om te weten te komen wie er komt, wie komt helpen met de voorbereiding, wie een partner meeneemt en wie vis/vlees/beiden wilt dan volgende kanon van een mail te verzenden:
*****
...
Voor de voorbereiding is het belangrijk dat we ten laatste donderdagochtend 9u00 antwoord van jullie allemaal krijgen op volgende vragen:
(dit doe je door onderstaande doodle in te vullen)
*link doodle*
ben je aanwezig op de voorbereidingsavond(*) 20/06? - vink dan 20/06 aan
ben je zelf aanwezig op de bbq? - vink dan 21/06 aan
is je partner mee aanwezig op de bbq? - vink dan 22/06 aan
Ben je een vleesliefhebber? - vink dan 23/06 aan (vlees & vis? vink dan beiden aan)
ben je een visliefhebber? - vink dan 24/06 aan (vlees & vis? vink dan beiden aan)
(*)donderdag 20/06 zullen we aansluitend aan onze werkdag al wat voorbereidingen doen (groenten snijden, patatjes koken, salades maken, enz). Des te meer helpende handen, des te sneller en vlotter dat allemaal klaar zal zijn. Het feestbestuur zorgt voor de inkopen.
Dikke merci voor jullie massale aanwezigheid en snelle reactie op de doodle.
*****
Om 5 minuten erna de volgende mail te krijgen:
*****
*link doodle*
kolom 22/06 valt weg (breng je je partner mee?)
in de plaats daarvan mag je voor je partner een aparte lijn aanmaken. Zo weten we ineens ook voor hem/haar of ze graag vis, vlees of beiden wil eten.
*****
Om allicht de melding te krijgen dat "een nieuwe lijn maken" voor de meesten niet simpel is gezien cookies en dus nog een nieuwe mail te sturen:
*****
Als ’t nu lukt stuur maar mailtje naar *eigen mailadres*
*****
Ik vermoed dat "nu lukt" moest zijn "ni lukt".... Wat een gedoe, dit is dan voor ca. 27 collega's, had toch gewoon feedback op mail gevraagd...
Soit, mailtje teruggestuurd "het is gelukt!"...