Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Bij ons vullen ze tegenwoordig gewoon elke mogelijke positie in om geld binnen te krijgen, of het profiel nu past of niet. Onlangs werd ik bijna verkocht als Power BI-expert terwijl ik daar letterlijk 0 kennis van heb. Sorry maar dat is imo echt geen manier van werken. Zo zet je klanten in ‘t zak en demotiveer je personeel.Je werkt voor een bodyshop. En daar moet je eerst krediet opbouwen en dan zaken vragen.
Als je naam "teveel" binnenkomt hogerop in de start van je carriër (want de PM moet altijd hogerop om daarvoor toelatiging te vragen voor jou te verhuizen), dan word je aanzien als een lastpost. Je hebt misschien één keer een joker dat je kan gebruiken maar geen twee.
Als je bij zoiets werkt, is het drie jaar slikken en krediet opbouwen (als je niet weg wil tenminste.), dan heb je "manoevreerruimte".
Dat is nu éénmaal zo in zo'n bedrijven.
En ik werk er al 3,5 jaar maar ben dus binnenkort weg. Mijn contract start pas in september dus nog even tandenbijten.
Yeah, gaat echt de slechte kant op sinds de overname.
), dan word je aanzien als een lastpost. Je hebt misschien één keer een joker dat je kan gebruiken maar geen twee.
.