Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Propere mail, alleen volgende keer uw opties zo te verwerken:
  • Kies 26 mei als je komt
  • Kies 3 juni als je niet komt
  • Kies 29 februari als je wel wil meedoen
  • Kies 1 mei als je alcoholische dranken drinkt
  • Kies 1 februari als je niet-alcoholische dranken drinkt
  • Kies 14 februari indien met schwanz uit broek
  • Kies vrijdag indien met schwanz in broek

Kwestie van het overzichtelijk te houden :)
 
Uitnodiging hier opt werk voor “drag queen event” :unsure:

Slinger is hier toch volledig doorgeslagen met hun LGBTQ shit. Dit soort zever heeft toch niks te zoeken op de werkvloer?
Ook al eens gedaan met het werk. Dat is gewoon eens een avondje fun? Heeft toch weinig met "LGBTQ shit" pushen te maken? Tis niet dat je ermee in bed moet duiken.
 
Betaling van de factuur voor het internet van de werknemers is waarschijnlijk te laat of verkeerd verwerkt waarop de provider in kwestie het internetverkeer op onze verbindingen zonder enige waarschuwing heeft geblokkeerd. 😒
Deze morgen was het opgelost, werkgever en ISP wel goed hun vet gegeven. Provider is van mening dat ze mij niet op de hoogte moeten brengen bij een dergelijke technische ingreep op mijn verbinding. Strongly disagree.
 
Betaling van de factuur voor het internet van de werknemers is waarschijnlijk te laat of verkeerd verwerkt waarop de provider in kwestie het internetverkeer op onze verbindingen zonder enige waarschuwing heeft geblokkeerd. 😒
Wij hebben dat meerdere keren met onze telenetlijn gehad op onze site..
Dat gaat dan wel naar de fallback maar die is minder performant en geeft vaak toch éven die onderbreking..

Klagen bij telenet, die simpel: ja ge loopt 4 facturen achter, ik kan ze niet meer activeren zonder betaalbewijs
Dus de "boekhoudster" (veredelde factuurbetaalster) , weigerde om de facturen te betalen, want ze had telenet ne mail gestuurd om te zeggen dat ze geen papieren facturen meer aanvaarden, dat telenet dat moest aanbieden via mail met PDF én HTML bijlage.
Ze heeft dan vervolgens naar de klantendienst van Telenet gebeld, en toen die mensen zeiden "wij hebben die optie niet in ons systeem" heeft ze die beginnen uitkafferen dat de klant toch koning is en dat ze dan niet ging betalen en da ze ne klant kwijt zouden zijn.
Alsof dat die daar een zier om geven.

De verhalen over die ge kunt neerpennen over dat mens..
- mij uitgescheten omdat ik haar zei dat ze tickets kon loggen zoals een ander en niet de system engineers mag aanspreken met haar problemen ("Ik kan mijn werk niet doen dankzij u, ik zal naar de directie stappen", da's goed ik wacht hier)
- mij uitgescheten omdat ik haar zei dat ze de handleiding kon volgen om haar paswoord te veranderen zoals een ander ("da's niet mijn job" ; jawel u wachtwoord instellen is wél onderdeel van u job)
- leveranciers die niet meer wouden leveren omdat hun mensen uitgescheten werden door haar
- onderaannemers die niet meer voor de firma wouden werken als zij hun contactpersoon was
- ambras maken met nen HPL dat haar zei dat ze nen OA moest betalen voor iets, vervolgens de CFO er bij gekomen die haar dat ook zei en dan nog de COO. "néén in het contract staat dat we niet betalen voor leveringen" (HPL had een spoedlevering op de werf laten komen waarvoor ze €75 vroegen)
- waarvan ik het weet hebben al 2 ex-collega's van finance bij hun offboarding met HR haar mee in de redenen gezet voor hun vertrek.
 
Wij hebben dat meerdere keren met onze telenetlijn gehad op onze site..
Dat gaat dan wel naar de fallback maar die is minder performant en geeft vaak toch éven die onderbreking..

Klagen bij telenet, die simpel: ja ge loopt 4 facturen achter, ik kan ze niet meer activeren zonder betaalbewijs
Dus de "boekhoudster" (veredelde factuurbetaalster) , weigerde om de facturen te betalen, want ze had telenet ne mail gestuurd om te zeggen dat ze geen papieren facturen meer aanvaarden, dat telenet dat moest aanbieden via mail met PDF én HTML bijlage.
Ze heeft dan vervolgens naar de klantendienst van Telenet gebeld, en toen die mensen zeiden "wij hebben die optie niet in ons systeem" heeft ze die beginnen uitkafferen dat de klant toch koning is en dat ze dan niet ging betalen en da ze ne klant kwijt zouden zijn.
Alsof dat die daar een zier om geven.
't Is gelukkig bij een kleine speler, de MD heeft mij deze morgen persoonlijk geantwoord. Veel succes gewenst aan jullie boekhoudster om bij een moloch als Telenet op die manier een vuist te maken. :)
 
Ik heb al jaaaaren bijdrage op m'n Telenet factuur v/d WG. Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Nu, in mijn geval is dat een 'gedeelte' (maximale bijdrage) v/d factuur. Dus moest de WG ineens niet meer betalen zou men hoogstwss gewoon de volle pot op 'mijn' factuur doorrekenen (is gedomicilieerd).

Dan zou ik het achteraf weliswaar moeten gaan verhalen op de WG, maar dan zou er althans geen onderbreking zijn.
Laat staan 4 maand achter! (als professionele klant dan nog, sheesh)
 
Godverdomme ik heb hier al jaren een toilet dat meermaals per dag netjes gepoetst wordt, maar letterlijk door niemand buiten mezelf gebruikt wordt. (Die is nogal afgelegen in het gebouw)

Er is sinds deze week een kaper op de kust gvd, gedaan met men privé-troon :angry:

PS: dit werd gepost vanop betreffende troon.
 
Laatst bewerkt:
Godverdomme ik heb hier al jaren een toilet dat meermaals per dag netjes gepoetst wordt, maar letterlijk door niemand buiten mezelf gebruikt wordt. (Die is nogal afgelegen in het gebouw)

Er is sinds deze week een kaper op de kust gvd, gedaan met men privé-troon :angry:

PS: dit werd gepost vanop betreffende troon.
Met een beetje geluk wel een warme bril als je binnenkomt :biglaugh:
 
Over k*kken gesproken, ik zat vanmorgen rustig mijn gevoeg te doen op de wc, komt er eentje binnen om pipi te doen.
Allemaal geen probleem, maar bij het naar buiten gaan, doet die klojo het licht uit en voor ik wist wat er gebeurde, zat ik in het pikkedonker op de pot.
Ik heb dan maar wat papier strategisch in mijn broek gestopt, en ben het licht terug gaan aandoen.

Not fun.
 
Over k*kken gesproken, ik zat vanmorgen rustig mijn gevoeg te doen op de wc, komt er eentje binnen om pipi te doen.
Allemaal geen probleem, maar bij het naar buiten gaan, doet die klojo het licht uit en voor ik wist wat er gebeurde, zat ik in het pikkedonker op de pot.
Ik heb dan maar wat papier strategisch in mijn broek gestopt, en ben het licht terug gaan aandoen.

Not fun.
Werkt uw backlight niet meer mssh?
 
Over k*kken gesproken, ik zat vanmorgen rustig mijn gevoeg te doen op de wc, komt er eentje binnen om pipi te doen.
Allemaal geen probleem, maar bij het naar buiten gaan, doet die klojo het licht uit en voor ik wist wat er gebeurde, zat ik in het pikkedonker op de pot.
Ik heb dan maar wat papier strategisch in mijn broek gestopt, en ben het licht terug gaan aandoen.

Not fun.

Daarom heeft iedereen dus zijn gsm bij. Voor als een onverlaat het licht uitdoet, zodanig dat je de zaklamp functie kan activeren.
 
Vandaag nog een laatste gesprek gehad met een vertrekkende collega. Echt niet goed voor de motivatie. :')
In het company nieuwsblaadje van de laatste maand zijn de verlaters intussen niet meer op één pagina te krijgen. Enkele toffe collega's ook. Je voelt je op den duur de laatste loser die nog voor het bedrijf wil werken.

Mijn baas heeft me trouwens in vertrouwen genomen en off the record ook laten weten dat hij vindt dat hij te weinig verdiend. Met zijn dikke €4K bruto is dat inderdaad hallucinant weinig. Ok, hij is nog een stuk jonger dan mij, maar de shit die HIJ elke dag over zich heen krijgt is echt van een niveau om er een paar duizend bij te doen.

Tot slot nog een collega van mij die iets klein over het hoofd heeft gezien in een project en daardoor voor € 165.000 aan gemiste inkomsten heeft gezorgd voor een klant van ons, die dit nu rechtstreeks van ons bedrijf terugvordert. Dat vind ik het meest stresserende aan onze job. Je bent met zulke grote bedragen bezig dat zelfs de kleinste onoplettendheid onmiddellijk resulteert in gigantische schadeclaims. Ga dan maar eens negotiëren met uw werkgever over een loonsverhoging, good luck....
En een aannemer kan een buffer inbouwen in zijn miljoenencontracten om dergelijke zaken op te vangen. Maar wij moeten die gigantische schadeclaims terugverdienen louter door wat marge te pakken op onze uren. Dat is gewoon een slecht concept om geld mee te verdienen.
 
Tot slot nog een collega van mij die iets klein over het hoofd heeft gezien in een project en daardoor voor € 165.000 aan gemiste inkomsten heeft gezorgd voor een klant van ons, die dit nu rechtstreeks van ons bedrijf terugvordert. Dat vind ik het meest stresserende aan onze job. Je bent met zulke grote bedragen bezig dat zelfs de kleinste onoplettendheid onmiddellijk resulteert in gigantische schadeclaims. Ga dan maar eens negotiëren met uw werkgever over een loonsverhoging, good luck....
En een aannemer kan een buffer inbouwen in zijn miljoenencontracten om dergelijke zaken op te vangen. Maar wij moeten die gigantische schadeclaims terugverdienen louter door wat marge te pakken op onze uren. Dat is gewoon een slecht concept om geld mee te verdienen.

Waarom moet je die schadeclaims terugverdienen ?
Daarvoor sluit je juist een verzekering af die je betaalt met een stuk van uw marge.
 
Over k*kken gesproken, ik zat vanmorgen rustig mijn gevoeg te doen op de wc, komt er eentje binnen om pipi te doen.
Allemaal geen probleem, maar bij het naar buiten gaan, doet die klojo het licht uit en voor ik wist wat er gebeurde, zat ik in het pikkedonker op de pot.
Ik heb dan maar wat papier strategisch in mijn broek gestopt, en ben het licht terug gaan aandoen.

Not fun.
Jammer dat er dan net niet iemand binnen kwam op te gaan plassen.
 
Vandaag nog een laatste gesprek gehad met een vertrekkende collega. Echt niet goed voor de motivatie. :')
In het company nieuwsblaadje van de laatste maand zijn de verlaters intussen niet meer op één pagina te krijgen. Enkele toffe collega's ook. Je voelt je op den duur de laatste loser die nog voor het bedrijf wil werken.

Mijn baas heeft me trouwens in vertrouwen genomen en off the record ook laten weten dat hij vindt dat hij te weinig verdiend. Met zijn dikke €4K bruto is dat inderdaad hallucinant weinig. Ok, hij is nog een stuk jonger dan mij, maar de shit die HIJ elke dag over zich heen krijgt is echt van een niveau om er een paar duizend bij te doen.

Tot slot nog een collega van mij die iets klein over het hoofd heeft gezien in een project en daardoor voor € 165.000 aan gemiste inkomsten heeft gezorgd voor een klant van ons, die dit nu rechtstreeks van ons bedrijf terugvordert. Dat vind ik het meest stresserende aan onze job. Je bent met zulke grote bedragen bezig dat zelfs de kleinste onoplettendheid onmiddellijk resulteert in gigantische schadeclaims. Ga dan maar eens negotiëren met uw werkgever over een loonsverhoging, good luck....
En een aannemer kan een buffer inbouwen in zijn miljoenencontracten om dergelijke zaken op te vangen. Maar wij moeten die gigantische schadeclaims terugverdienen louter door wat marge te pakken op onze uren. Dat is gewoon een slecht concept om geld mee te verdienen.
Dus dat is een manager van een manager en heeft 4-5k brut? Krijgen jullie die titels daar bij de cornflakes? :unsure:

Alleja no offense maar program managers/pmo managers die mannen pakken normaal toch veel dikkere duiten zou ik denken.

Ga daar toch weg!
 
Terug
Bovenaan