Betaling van de factuur voor het internet van de werknemers is waarschijnlijk te laat of verkeerd verwerkt waarop de provider in kwestie het internetverkeer op onze verbindingen zonder enige waarschuwing heeft geblokkeerd.
Wij hebben dat meerdere keren met onze telenetlijn gehad op onze site..
Dat gaat dan wel naar de fallback maar die is minder performant en geeft vaak toch éven die onderbreking..
Klagen bij telenet, die simpel: ja ge loopt 4 facturen achter, ik kan ze niet meer activeren zonder betaalbewijs
Dus de "boekhoudster" (veredelde factuurbetaalster) , weigerde om de facturen te betalen, want ze had telenet ne mail gestuurd om te zeggen dat ze geen papieren facturen meer aanvaarden, dat telenet dat moest aanbieden via mail met PDF én HTML bijlage.
Ze heeft dan vervolgens naar de klantendienst van Telenet gebeld, en toen die mensen zeiden "wij hebben die optie niet in ons systeem" heeft ze die beginnen uitkafferen dat de klant toch koning is en dat ze dan niet ging betalen en da ze ne klant kwijt zouden zijn.
Alsof dat die daar een zier om geven.
De verhalen over die ge kunt neerpennen over dat mens..
- mij uitgescheten omdat ik haar zei dat ze tickets kon loggen zoals een ander en niet de system engineers mag aanspreken met haar problemen ("Ik kan mijn werk niet doen dankzij u, ik zal naar de directie stappen", da's goed ik wacht hier)
- mij uitgescheten omdat ik haar zei dat ze de handleiding kon volgen om haar paswoord te veranderen zoals een ander ("da's niet mijn job" ; jawel u wachtwoord instellen is wél onderdeel van u job)
- leveranciers die niet meer wouden leveren omdat hun mensen uitgescheten werden door haar
- onderaannemers die niet meer voor de firma wouden werken als zij hun contactpersoon was
- ambras maken met nen HPL dat haar zei dat ze nen OA moest betalen voor iets, vervolgens de CFO er bij gekomen die haar dat ook zei en dan nog de COO. "néén in het contract staat dat we niet betalen voor leveringen" (HPL had een spoedlevering op de werf laten komen waarvoor ze €75 vroegen)
- waarvan ik het weet hebben al 2 ex-collega's van finance bij hun offboarding met HR haar mee in de redenen gezet voor hun vertrek.