Pardon, mijn repliek op jouw vorige post was gemaakt voor ik deze had gelezen. Ik had 'm trouwens helemaal over het hoofd gezien.OK - the day has come.
Vandaag aankondiging dat heel onze divisie en wat volk dat bij de vorige collectieve ronde in Belgie er niet uit lag, er deze keer wel uitligt. Inclusief ik dus. In totaal ~50 man (BE en US). Vorige maand ook al 20 man (US). Begin van jaar ook al eens ~60 man (US en BE). Denk dat er nog kleine 50 man overschiet.
Zal wel nog paar maand duren, maar we liggen er tegen eind van het jaar ergens uit. Lang zomer verlof dus.
Blijkbaar wist de helft van het mgmt het niet en was er ambras na de aankondiging en zijn ze bij de CEO gaan zagen voor ontslag van de mickey mouse manager. Anyway, als onkunde een gezicht moet krijgen... Als ze dat erdoor duwen, kunnen ze binnen 1-2 y hun volledig 200M business in de vuilbak kieperen...
Klote, hopelijk snel duidelijkheid in de situatie, zodat je weet wat je kunt verwachten en in welke richting je eventueel moet/kunt kijken voor de toekomst!