Oldskooler
Well-known member
Zoveel dat niet in mijn handen ligt.Mag ik voorstellen dat je ipv uw tijd nuttig te besteden, dat je die nutteloos besteed aan het oplossen van die problemen ipv het creëren van nutteloze bezigheidstherapie voor consultants.
Dan moet je u minder ergeren. Is er geen nood aan die prutsconsultantjes waar je u aan moet ergeren en is dat belastingsgeld nog beter besteed.
Daarnaast voel je u tenminste ook nog eens extreem nuttig. En het belangrijkste moet ik binnenkort niet weer de volgende anti-ambtenaar tegenvoorbeelden geven voor ambtenaren die wel hun tijd nuttig besteden.
Daarnaast krijgt een NVA'er in een bepaalde regering niet de neiging om met andere neo-liberalen een documentje erdoor te duwen waarmee men het loon van de ambtenaar met 50% verlaagt in het belang van het land. Een documentje dat van vandaag op morgen zonder discussie kan in werking treden zonder dat wij als ambtenaar daar officieels iets tegen kunnen doen. Behalve wat betogen.
Ik doe mijn job graag. Maar aan -50% ga ik wel liever wat kloten in de private sector of als zelfstandige...
Ik had het vaak liever zelf gedaan, i.p.v. het uit handen te geven. Was wsl pakken efficiënter ja.
Je steekt meer tijd in zooi uit te zoeken, en aan te passen, i.p.v. het meteen zelf te doen.
Of dat men gewoon eens wat meer internen aanneemt i.p.v. dat er uitbesteding moet zijn.
Zo blijft kennis in-house. Daar wringt dikwijls al het schoentje.