Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een AutoCorrect optie. Je gaat in Outlook naar Options - Mail - Spelling and Autocorrect (knop) - Autocorrect options (knop): "Replace text as you type" aanvinken.Iemand een idee? Als ik gisteren in outlook : - ) typte verscheen er meteen zo'n gele smiley. Nu plots niet meer. Kan ik dit ergens wijzigen? In de online versie van outlook werkt dat wel nog, maar niet meer in de geïnstalleerde versie op laptop.
Als het in Succession-termen moet is "Big dick competition" ook nog wel een t-shirt waard.Een collega van mij wil een t-shirt laten maken, "shit show manager". En dan voor na het project "shit show survivor".
Dat helpt op zich wel al, we zijn met zo'n klein groepje mensen die mekaar er door zijn aan het sleuren...
Aha dikke merci! Er verschijnt nu idd weer een smiley. Wel niet de leuke gele, maar een zwart-witte.Dat is een AutoCorrect optie. Je gaat in Outlook naar Options - Mail - Spelling and Autocorrect (knop) - Autocorrect options (knop): "Replace text as you type" aanvinken.
Autocorrect, auto capitalize, and auto format your messages | Microsoft Support
Autocorrect, auto capitalize, and auto format your messagessupport.microsoft.com
Niet echt een ergernis op het werk, maar ik keek daarnet eens naar de app van vrtnws en oké het is wel komkommertijd, maar toch.
Alweer een artikel over “toxisch leiderschap op de werkvloer”.
De verantwoordelijkheid wordt steeds bij de verantwoordelijke gelegd, maar ik wacht nog op het eerste artikel dat handelt over toxisch gedrag van de medewerkers.
Ik erger me aan het eenzijdige verhaal in die artikels, het eenrichtingsverkeer.
Medewerkers zijn (ook) enorm veranderd de laatste jaren, ook die mogen soms eens de hand in eigen boezem steken ipv steeds te wijzigen naar de leidinggevende en alle eigen verantwoordelijkheid af te schuiven.
En: “bijna 1 op 10”. wow!!
Dus 9 op 10 niet.
Sensatie journalisme.
![]()
Bijna 1 op de 10 werknemers krijgt te maken met toxisch leiderschap: "Werkt grensoverschrijdend gedrag in de hand" | VRT NWS Nieuws
Steeds meer werknemers krijgen te maken met toxisch gedrag door een leidinggevende. 1 op 10 heeft een extreem controlerende of micromanager als baas, dat blijkt uit cijfers van Securex en de KU Leuven. Wanneer een leidinggevende toxisch gedrag stelt of net een zeer afwachtende stijl hanteert...www.vrt.be

Ja, of mensen die eens van gedachten willen wisselen over een topic dat alle kanten opgaat. Je stuurt daar dan een lange mail op terug genre: "dit kan de richting uitgaan van A, B, C, ... en als je het er graag eens over hebt kunnen we een call plannen". Antwoord: "Ok laten we een call regelen, ik kan begin augustus".Ik krijg zeker 2x per uur een chat "quick call?"
Dudes en dudettes, geef aub eens meteen context mee zodat ik kan inschatten hoe dringend iets is.![]()
Dat zijn een half miljoen mensen. Vijfhonderdduizend. Ik zou dat toch geen sensatie meer noemen.
Ik krijg zeker 2x per uur een chat "quick call?"
Dudes en dudettes, geef aub eens meteen context mee zodat ik kan inschatten hoe dringend iets is.![]()
Same here, heb het min of meer opgelost door in mijn status message van Teams te zetten dat ik Teams chats slechts sporadisch bekijk en ze voor dringende zaken een email moeten sturen. Ik heb ook alle Teams notifications afgezet, dus ik kom effectief slechts sporadisch in die broltoolIk krijg vaak een simpele "hi" en dan uren niks. En als ik dan hi terugstuur is het "thanks for getting back to me"
Dus ben gestopt met hi terug te zeggen. Get to the fucking point!
De verantwoordelijkheid wordt steeds bij de verantwoordelijke gelegd, maar ik wacht nog op het eerste artikel dat handelt over toxisch gedrag van de medewerkers.

Sommige collega's kennende krijg ik dan emails met enkel "Quick call?" in.Same here, heb het min of meer opgelost door in mijn status message van Teams te zetten dat ik Teams chats slechts sporadisch bekijk en ze voor dringende zaken een email moeten sturen. Ik heb ook alle Teams notifications afgezet, dus ik kom effectief slechts sporadisch in die broltool
Je zou versteld staan hoeveel productiviteit verloren gaat door mensen die telkens hun werk laten vallen om zo'n teams chat te lezen.

Ik heb deze in m'n Teams signature staan: https://sbmueller.github.io/nohello/Ik krijg vaak een simpele "hi" en dan uren niks. En als ik dan hi terugstuur is het "thanks for getting back to me"
Tuurlijk zijn er ook moeilijke werknemers, maar dat is waar de leiders voor dienen en waarom die het grote geld verdienen natuurlijk.
Wat je zegt is als iemand in IT die klaagt dat de technologie verandert en hij zich niet wil aanpassen. Ja, de technologie of mensen of wat dan ook waar je mee werkt is in verandering, dus dan moet je u aanpassen.
Ik krijg vaak een simpele "hi" en dan uren niks. En als ik dan hi terugstuur is het "thanks for getting back to me"
Hier was het grote paniek met de schrik dat we even gehackt waren. Collega's stuurden al "alé nen dag gratis verlof se"Crowdstrike dat even half de wereld heeft plat gehaald.![]()
. Laatste werkdag voor het bouwverlof..ben benieuwd hoelang het zal aanhouden. Had nog redelijk wat af te werken
Pfff ik had een mega deadline. Elke dag al 12u gewerkt en vandaag alles afronden. Zit hier al uren te niksen. Echt elke vrijdag ok, maar ni vandaagCrowdstrike dat even half de wereld heeft plat gehaald.![]()