Tijdloos
Active member
Hier is het wel handig. Zoals eerder gepost, een thumbs up ipv een mail met "dankje" of dergelijke.Tegenwoordig kan je via Outlook ook met een smiley reageren op mails.
Want ergens dacht iemand dat dit nuttig zou zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is het wel handig. Zoals eerder gepost, een thumbs up ipv een mail met "dankje" of dergelijke.Tegenwoordig kan je via Outlook ook met een smiley reageren op mails.
Want ergens dacht iemand dat dit nuttig zou zijn.
Achja? Toch alleen maar reply of forward?Ik vind die thumbs up wel nog handig. Gewoon markeren, gelezen en gedaan en de andere ziet dat ook.
Geen sociale energie verspild.
Zegt diene pipo dat het allemaal niet opschiet.Een kant van een project dat echt voor geen meter opschiet.
Ligt in de handen van een externe (eigenlijk een zelfstandige of zo die via dat extern bedrijf werkt).
Ook een figuur. Kwestie van de kanten eraf te lopen.
Is nu eens echt lullen over hobby's, familie, whatever tot een uur of 11, uurtje werken, dan dikwijls bij de eerste om te zeggen: "gaan we eten?"
Om tijdens de pauze dan 1,5uur verder te lullen. In de namiddag verder lult. Mss eens productief is tussen 14 uur en 15 uur.
Om dan 's avonds te zeggen: "ja vandaag heb ik dat nog niet kunnen doen, ik zal het morgen proberen te bekijken."
Ik had graag al eens volledige modules afgewerkt gezien, zodat die reeds getest en goed bevonden konden worden. Nu is alles gewoon chaos.
Met dat vele thuiswerk, die staat ook voortdurend geel of grijs. Die is gewoon thuisbazaar aan het regelen, moet niet geloven dat die nadien alles inhaalt.
...
Ik dacht dat die corona-hysterie ondertussen wel voorbij was.Bewust ziek gaan werken en mogelijk anderen besmetten, wat zou daar mis mee kunnen zijn? Ze zijn niet bepaald asymptomatisch.
Hopen dat iemand met een zeer besmettelijke infectieziekte de reflex heeft om thuis te blijven is hysterie? Ik zou er hetzelfde over denken mochten ze bijvoorbeeld buikgriep hebben hoor...Ik dacht dat die corona-hysterie ondertussen wel voorbij was.
Als je mail-omgeving in Office 365 steekt.Achja? Toch alleen maar reply of forward?
Tenzij ik met een oude versie werk
Of hij was onzeker over hoe boomers eigenlijk berichten typen op Teams en heeft "SMStaal" gegooglet!Nieuwe jongere collega die in Teams woorden zoals "gr8" gebruikt. Dan heb ik toch altijd even een kleine brain freeze en vraag ik me af of het nu zo veel moeite zou zijn om gewoon de 2 extra letters te typen![]()
Nieuwe jongere collega die in Teams woorden zoals "gr8" gebruikt. Dan heb ik toch altijd even een kleine brain freeze en vraag ik me af of het nu zo veel moeite zou zijn om gewoon de 2 extra letters te typen![]()
Moet iedereen dat kinderen heeft met een snotvalling ook thuisblijven, want zo verspreid je ook een besmettelijke infectieziekte?Hopen dat iemand met een zeer besmettelijke infectieziekte de reflex heeft om thuis te blijven is hysterie? Ik zou er hetzelfde over denken mochten ze bijvoorbeeld buikgriep hebben hoor...
Tegen beter weten in ga ik toch bijten: nee, als je kinderen een snotvalling hebben moet je niet wegblijven van kantoor. Als je daarentegen zélf de hele dag loopt te snotteren en te hoesten liefst wel.Moet iedereen dat kinderen heeft met een snotvalling ook thuisblijven, want zo verspreid je ook een besmettelijke infectieziekte?
Zijn er bedrijven waar dit werkt? Als ik antwoord moet hebben, en dat moet dan zelfs niet eens dringend zijn, weet ik dat ik ofwel de manager moet in cc zetten ofwel slechts 1 persoon aanschrijven. Zodra ze de mogelijkheid zien om het aan een ander te laten die ook in de email staat, komt er nooit iets van..."Collega's, wie neemt dit op??? Ik moet hier echt vandaag nog een reactie op krijgen!!"
Het is int Engels te doen, dus de gracht joke gaat niet aankomenAntwoorden dat je niet snapt wat een gracht er nu mee te maken heeft. Dan popcorn, sit and enjoy. En voor hij iets kan zeggen 'joke's on you' roepen.

Wat een rare reactieIk dacht dat die corona-hysterie ondertussen wel voorbij was.
Als we een gemiddeld stroomverbruik van 100 watt zouden nemen voor een pc, en schatten dat het typen van 2 extra letters 0,5 seconden zou duren zouden we op een verbruik van 0,000014 watt komen.Nieuwe jongere collega die in Teams woorden zoals "gr8" gebruikt. Dan heb ik toch altijd even een kleine brain freeze en vraag ik me af of het nu zo veel moeite zou zijn om gewoon de 2 extra letters te typen![]()

Ik ken zo ook iemand, ik moet zelfs maar gewoon in de spiegel kijken om hem te zienIk ken iemand die steevast in zijn out-of-office zet van "ik ben op vakantie en uw e-mails worden dan ook niet gelezen of beantwoord. Gelieve mij vanaf xxx terug te contacteren."
.
Bij mijn weten zijn het 3 extra letters.. "eat"Nieuwe jongere collega die in Teams woorden zoals "gr8" gebruikt. Dan heb ik toch altijd even een kleine brain freeze en vraag ik me af of het nu zo veel moeite zou zijn om gewoon de 2 extra letters te typen![]()

2 hé, de 8 wordt ook al getypt.Bij mijn weten zijn het 3 extra letters.. "eat"![]()
Als we de 8 laten staan, gaat de nieuwe jongere collega nog steeds scheef aanzien worden… gr8at?2 hé, de 8 wordt ook al getypt.