Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loopt uwen opzeg?![]()
.Terwijl ik een voortdurende onderstaande hanteer:Heb hier een collega die altijd "ik heb dit gedaan, ik heb dat gedaan" stuurt als alles in orde is en er pluimen te verdienen zijn. Als er iets fout loopt is het "onze fout" "wij hebben dit niet gezien.." "we excuseren ons"
De eerste strategie is de beste short term strategie. Winsten en bonussen boeken om na 3 jaar, wanneer iedereen je beu is en doorzien heeft, naar de volgende te gaan. Je referentie is je baas die begrijpt dat na alles wat je verwezenlijkt hebt nood hebt aan een nieuwe uitdaging. Je direct reports zouden je daarentegen uitkotsen.Individuals win, teams lose. Het zou vice versa moeten zijn. In een ideale wereld altijd het team.
Kun je tackelen door systematisch op het team te focussen bij goed nieuws. Je moet al een serieus asshole zijn, en heel doorzichtig, als je dan nog eens je eigen dingen apart benadrukt.
Bij de Kick-Off meeting met de klant op 20 manieren duidelijk maken dat IK nu de rol overneem van sales, dat IK nu de SPOC ben, enzovoort enzovoort.
Mijn analogie, de film the gladiator:Teamlead forward de mail naar mij: "Kun je ervoor zorgen dat de klant naar JOU komt met dit soort vragen? Hoe komt het dat de klant daar zelf naar moet vragen? Waarom breng je de klant niet pro-actief op de hoogte van de stavaza?".
Succes! Langs een kant jammer want ik lees graag je verzuchtingen, langs de andere kant denk ik dat je als zelfstandigen hier ook nogNog 2 maanden en 23 dagen. Nog eventjes volhouden mac. Je kunt het.![]()
Die klant wil toch gewoon van de gelegenheid gebruik maken om met 1 email al zijn vragen te stellen. Die denkt wellicht ook wel dat ze de vraag intern zullen doorsturen.Mac-bc, je bent zo een slimme kerel maar desondanks slaag je er niet om de klant jou als SPOC te zien! Waarom denk je dat dit komt? (Open vraag)
Zou het proactief de klant op de hoogte stellen kunnen helpen om een klant dit gevoel wel te geven? (gesloten vraag om je in een richting te sturen)
Ik heb je hier al wel wat shit gegeven, maar ik hoop oprecht dat het de verbetering brengt die je nodig hebt.Nog 2 maanden en 23 dagen. Nog eventjes volhouden mac. Je kunt het.![]()
Maw stillaan de moment om u kloten er aan te gaan vegen toch?Nog 2 maanden en 23 dagen. Nog eventjes volhouden mac. Je kunt het.![]()
Geef hem gewoon een muntje "fresh pepermint" en zeg hem: Moet je geen muntje hebben?Collega opleiden die geen woord Nederlands spreekt en kei hard uit zijn bek stinkt, dolle pret.
Iemand ideeën om subtiel duidelijk te maken dat hij iets aan zijn mondhygiëne moet doen?
"nee dank u"Geef hem gewoon een muntje "fresh pepermint" en zeg hem: Moet je geen muntje hebben?
Achterlijke ambtenaren vakbonden en hun aanhang die maandag gaan staken tegen een regering die nog niet eens bestaat, waardoor scholen sluiten en flink pak werknemers issues hebben....
Silver lining: het is een extra bevestiging dat de keuze om hier investeringen quasi integraal weg te halen, de goede is.
Maar even wachten tot de tekst finaal is dat wel hePas gaan staken als het akkoord goed gekeurd is zou natuurlijk ook nie zo slim zijn hè.
Pas gaan staken als het akkoord goed gekeurd is zou natuurlijk ook nie zo slim zijn hè.
Achterlijke ambtenaren vakbonden en hun aanhang die maandag gaan staken tegen een regering die nog niet eens bestaat, waardoor scholen sluiten en flink pak werknemers issues hebben....
.Dat is een beetje mijn bezorgdheid voor de komende jaren. We zitten met een ouder team en over een aantal jaar beginnen de eersten op pensioen te gaan, maar voor een aantal functies die we moesten invullen kregen we niet de interessantste profielen aangeboden die kwamen solliciteren. Ik hoop dat dat over een aantal jaar toch anders is, want anders gaat het moeilijk worden om nog de dezelfde kwaliteit van werk aan te bieden.Vanmorgen heb ik een junior begeleid bij haar eerste meeting bij de klant. Chance dat ik erbij was, anders zou ik mijn geld teruggevraagd hebben als klant.
Geen verwijt naar haar trouwens, iedereen moet leren. Maar haar profiel is mijns inziens niet passend genoeg voor de functie. Maar soit, als iedereen vertrekt snap ik dat ze desperate zijn om nieuwe human resources te vinden.