Vandaag weer schitterend nieuws te verwerken gekregen. Mogelijks zit ik niet enkel op een 3de operatie te wachten maar ook voor een 4de. Heb sinds juni last bij gekregen in mijn nek en jawel, ook weer een hernia (!). Ik snap al lang niet meer hoe dit allemaal mogelijk is maar 2025 is al een rampjaar geweest. Plots is gans mijn rug en nek een en al hernia. Leg het maar uit... Ondertss 2 spuiten gehad en de 1ste heeft de scherpe pijn wat doen minderen maar die 2de doet dus niks af. Keiveel pijn als ik te lang zit, als ik auto rijd. Slapen is ook weer moeilijk.
Vandaag op controle geweest en de neurochirurg zei me dat ik mogelijks ook weer rekening met een operatie moet houden in de nek nu. Ik ben dit jaar al 2x geopereerd aan mijn rug door een extreem pijnlijke hernia S5-L1 waar ik nog steeds van moet herstellen. Morgen mag ik spuit nummer 3 voor de nek gaan halen in de hoop dat die iets af doet. De kans is echter reëel dat ik weer onder het mes moet. Wat ik eigenlijk niet wil maar welke optie heb ik nog? Eind augustus heb ik een 2de opinie opstaan in Leuven en daarna moet ik weer NMR laten maken vd onderrug om de evolutie vd operatie te kunnen zien alsook die nieuwe hernia op te volgen.
Dus sta ik er weer schoon voor. Mogelijks een fusie voor de onderrug en een operatie aan de nek. Zie het allemaal vrij somber in. Volgende week gaan we met verlof en mijn goesting om te gaan is compleet weg