Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@cege idd, bij veel mensen is er zo iets van dat verlof nemen alleen voor vakantie is.
Verlof dient ook voor “minder” prettige dingen.
Ach. Ik dacht om plek te maken voor de reserve EV.Hier ook een weekske thuis om te werken rond de maison.

Of misschien is ze 's nachts superwoman en daarom uitgeput door de dag.Mss is die wel niet gewoon lui en dom zoals iedereen denkt, maar heeft die gewoon een tweede job.
Mss is die job niet meer dan een side hassle die ze zo lang mogelijk rekt, want elke maand is natuurlijk een maand gratis geld en daarna gewoon naar het volgende slachtoffer, bedrijven genoeg.
Veel te veel nozems op de arbeidsmarkt tegenwoordig.
Ja, als ik hoor van verscheidene fabrieksoperators.Komt door het onevenwicht op de arbeidsmarkt en misschien ook door ons progressieve belastingstelsel.
Lanterfanten brengt verhoudingsgewijs meer op dan uw best doen,
Herkenbaar verhaal van in het verleden en ik vrees zelfs dat we momenteel in het zelfde schuitje aan het belanden zijn met de nieuwste "aanwinst". Nonchalant te top en kan zijn tong precies niet diep genoeg in het hol van de baas krijgen maar qua opvolging dossiers en correcte afhandeling een dikke 0. Wij gaan prat op onze uitstekende dienstverlening ten opzichte van onze klant en dan komt mijn haar recht als ik van mijn klanten al klachten hoor over hem.Bij ons is het deze week ook "shit hit the fan"
Ik heb eigenlijk al sinds het begin wat mijn bezorgdheid geuit over een collega. Vaak afwezig tijdens opleiding, heel vaak afspraken afzeggen, niet beschikbaar/contacteerbaar etc etc, gewoon niet mee zijn
Telkens werd dat wat weggelachen want tja niemand had er last van.
Nu is dus gebleken dat hij nog enorm veel aan onze N+1 ging vragen (doet het werk wel al 2j) en niet gewoon dingen vragen, maar vragen om samen te zitten en dan elk dossier/onderzoek 1 voor 1 te overlopen en onze N+1 moest dan stap voor stap uitleggen wat hij moest doen
N+1 is het dan beu geraakt, heeft een functioneringsgesprek gedaan en die dacht dat het beter ging
Mja die kerel vroeg het nu niet meer aan N+1, maar aan ons, de collega's
Hij vroeg telkens aan iemand iets per dossier, dus eigenlijk waren wij zijn werk mee aan het doen. Ik dossier A, andere collega dossier B, etc.
Uiteraard babbelen wij ook onderling met elkaar en zo is dat terug tot bij N+1 gekomen
Dus functioneringsgesprek #2. Wat vraagt die lul aan onze N+1: "Kan je voorbeelden tonen dan?" En dan is hij ermee "geconfronteerd"
Vandaag kreeg ik (blijkbaar andere ook) telefoon "Alst int vervolg teveel is om te helpen moogt ge het zeggen ipv naar de bazen te lopen"
Maar kerel, Int begin hielp ik, maar hij nam geen notitie, dan stuurde ik nog enkel de info (faq, doc,..) door zodat hij zelf zou zoeken en nadien was het "Wat/hoe zou jij hiermee doen?" Of "Dat is toch juist als ik het zo doe?" Meestal niet, maar dat was dan met de hoop dat we zouden zeggen wat hij moest doen
Maar nu zijn wij dus blijkbaar de slechte collega's. Goed voor de teamsfeer![]()
Bijzonder kortzichtig inderdaad. Het is niet alleen de effectieve uren opleiding geven, ik neem aan dat er ook wat voorbereidend werk aan te pas komt (PP, documentatie ...) en ook achteraf heb je werk om dingen aan te passen, vlotter te maken ...Heel ons team heeft de taak gekregen van on the fly opleidingen te geven omdat er geen geld is voor aparte mensen die dit kunnen.
Dan wel weer verbaasd zijn dat het werk oploopt en de kwaliteit op de vloer erop achteruitgaat omdat de uren voor die opleidingen terug worden geschroefd zodat de cijfertjes er veelbelovend uitzien.
Micromanaging ten top en kortetermijn denken.
You can't have it all.
Valt te zien wat je zoekt in de logistiek. Is een ruim begrip natuurlijk.Nochtans job hoppen als in de logistiek werkende toch ook niet evident.
Ge leest hier vanalles en nog wat, dat je denkt veranderen van job wel zou moeten lukken.
Valt te zien wat je zoekt in de logistiek. Is een ruim begrip natuurlijk.
Om nu naar mijn eigen werkveld te kijken, planners zijn redelijk gegeerd en kunnen nog vrij makkelijk veranderen.
Misschien meer richting expeditie?Nu eigenlijk operationeel allrounder in magazijn met eigen stuk werk en planning van toestellen voor op demo te plaatsen.
Maar door huidig team zin om ergens anders aan de slag te gaan, maar liever geen operationeel werk meer.
Je bent véél te braaf. Maak dat je gewoon zo snel mogelijk van die werknemer af bent. Daar kan je niks mee aanvangen.Goh nee, als ge niet anders kunt dan van thuis werken tijdelijk door ne whiplash snap ik dat wel.