Taxandrian
Well-known member
Vervloek de persoon die dispensers met gratis notenmix op kantoor heeft laten zetten. Da's nu de hele dag door dat mensen rond mij precies grind zitten te vermalen tussen hun tanden.
Zeg hen dat het No Nut November is.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vervloek de persoon die dispensers met gratis notenmix op kantoor heeft laten zetten. Da's nu de hele dag door dat mensen rond mij precies grind zitten te vermalen tussen hun tanden.

the way god has invented itMensen die om één of andere reden mm/dd/jjjj als datumnotering gebruiken.![]()

Buiten USA? Die mogen ze op staande voet ontslagenMensen die om één of andere reden mm/dd/jjjj als datumnotering gebruiken.![]()

Tis een leidinggevende van mij.Buiten USA? Die mogen ze op staande voet ontslagen![]()

Zijn ontslag aanbevelen bij uw +2 (indien em dus niks met USA te maken heeft hé)Tis een leidinggevende van mij.![]()

Is heel onlogisch ... zolang ge niet met de gemiddelde Amerikaan spreekt.voor folders heb ik al wel gemerkt dat jjjj-mm-dd eigenlijk handiger is, maar de USA notatie is gewoon belachelijk stom. Er is 0 reden om dat zo te doen. Dat is hetzelfde als ge uur-seconde-minuut zou zeggen. Als ge dat hier doet en ge hebt 0 communicatie met US, dan is dat gewoon interessant willen doen.
Idem voor discussie omtrent metriek (cm) en imperiaal (inch) systeem. Ons systeem (trouwens wereldwijd als standaard genomen) is zo eenvoudig met die factor 10. Dat systeem met inches en voeten is zo omslachtig, met breuken en al erbij.Is heel onlogisch ... zolang ge niet met de gemiddelde Amerikaan spreekt.
Daar zijn wij de onlogische. En je zal hun niets anders wijs gemaakt krijgen ook.
Probeer dat eens met 06/06/2026Als ik bv 07/30/25 zie, lees ik het in mijn hoofd als July 30, 2025. Zo klinkt het nog logisch.
June 6th 2026? Verwarrend is het zeker als Europeanen en Amerikanen samenwerken. Maar dat vinden zij van ons dan ookProbeer dat eens met 06/06/2026
buiten dat ze zelf bijv. fourth of july zeggen in spreektaal en niet july the fourth...Als ik bv 07/30/25 zie, lees ik het in mijn hoofd als July 30, 2025. Zo klinkt het nog logisch.

Inderdaad, want dan komen ze af met heel debiele ezelsbruggetjes om aan te tonen hoe logisch het wel is.Is heel onlogisch ... zolang ge niet met de gemiddelde Amerikaan spreekt.
Daar zijn wij de onlogische. En je zal hun niets anders wijs gemaakt krijgen ook.
Breuken, waar de Amerikanen zo goed in zijn. Zo goed dat de 1/3 pounder van A&W gefaald is omdat de Amerikanen hetvolgende dachten:Dat systeem met inches en voeten is zo omslachtig, met breuken en al erbij.
Fun fact: de VS is metrisch, maar rekent dan alles om... Gewoon eerste anderhalve minuut bekijken hiervan:Anyway, in 't verleden is het traject in USA zelfs eens opgestart, om metric in te voeren. Maar uiteindelijk is het nergens naartoe gegaan.