cege
Well-known member
Wel, anderzijds wil dat zeggen dat die 'crappiness' & incompetentie gewoon aanvaard wordt eh. Dat er, gelijk hoe dan ook, géén gevolg aan gegeven wordt.
En dan krijg je natuurlijk genoeg mensen die er de kantjes aflopen. Lijkt mij weliswaar iets typisch voor zulk een grote bedrijven, waar dat meer onder de radar gaat zeker?
En als noch management, noch de klant zelf die incompetentie opmerkt ... jah ... dan zit de incompetentie ook gewoon tot op dat management niveau eh.
En als je stelt dat ze dan toch nog altijd 30% marge draaien, dan heeft management ook wss zoiets van 'meh, who cares'.
Natuurlijk, kijk naar de grote spelers in de USA momenteel. De échte tech 'forward' spelers. Ya know, de 'Go fast & Break things' gasten.
Die smijten ze met de duizenden tegelijk buiten. 't Is kwestie van tijd zeker vooraleer andere sectoren 't zelfste door hebben?
Zeker daar in de VS.
Heck, gerucht gaat dat Amazon er 14K op korte termijn wil vervangen door AI. Allemaal 'white collar' jobs. Microsoft knalt ze ook met de duizenden tegelijk buiten. Etc.
Echter, als dat de kwaliteit van die mensen is, dan kan ik maar al te goed begrijpen waarom men er zovele duizenden kan buiten shotten & er geen last van hebben.
Ik vind het echt verdacht. Ik loop nu al 10+ jaren rond in het bedrijf. In verschillende divisies. Deze divisie spant toch de kroon qua waste waste waste. Enkel en alleen omdat de end markets (farma) te veel centen heeft/geeft en ook waste waste waste doet...