Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Een meerderheid van de 16-29 jarigen vindt de thumbs up en de klassieke lach smiley ( :) ) passief aggressief.
Wanneer ze dat van een mede 16-29 jarige ontvangen wel ja.
Wanneer ze dat ontvangen van een +35jarige collega is dat gewoon een 👍.
Net zoals een ♥️ van de mannelijke stagiair me niets doet maar wanneer ik er één ontvang van de dino receptioniste weet ik dat ik moet oppassen ;-)
 
Terug
Bovenaan