ThekillingGoku
Well-known member
Ik doe al +10j consultancy. Alle dagen, dag in, dag uit minimum 1 laptop over & weer sleuren (ale, onder corona not so much natuurlijk, mor soit). Nog nooit iets aan m'n materiaal geweest.Vandaag wast zoals maandag precies de zoete inval opt werk...Corona my ass
Projecten te doen, flows uit te tekenen en continue gestoord worden. Gelukkig een teamlead die in the know is van de load.
"Kheb mn balpen tussen mn scherm en keyboard gelegd en dicht geklapt en twerkt precies nie meer"...AHJA E TRUT
Loopt die dan de trap op en laat ze de nieuwe laptop toch wel NIET VALLEN ZEKERRRRRR...AAARGH..weeral kapot..toestel van €2500
Kheb ze laten bellen naar haar baas, ze moet nu maar wachten..GODVER..en tzal van haar loon komen *hihi*
"Mijn laptop doet raar" --> keyboard is godver groener dan mijn grasperk
MO GIE KIESSAK! Een externe met geen respect voor materiaal --> gebeld naar teamlead, foto's gemaild en tzal ook uit zijn zak komen.
"Teams gaat precies traag": TEAMS SUCKT
Alé, kuis eens je cache. Blijkt teams telefonie te zijn en cache ruimt ook de logs op --> ik had die nodig...FML
Ma anders alles OK hoor ^^
Maar ik heb effectief al klanten gehad die letterlijk aanhaalden van 'uwe laptop die komter precies lijk nog goe voor' i.t.t. collega's die zelfs gewoon op kantoor werkten waarvan de laptop ... jah ... een ramp was.
Geen idee of ze 't mij zouden door rekenen moest ik op d'een of d'ander manier m'n laptop om zeep krijgen/verliezen.
Heb zo es ne collega geweten die de laptop van gestolen was bv. Dunno of dat doorgerekend zou zijn.
Nu ... mijn machine, noch de machines die ik al bij klanten voor m'n neus kreeg ... geen enkele daarvan de de 2K aantikken hoor.