Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Is wel military stuff jaGe kunt zo al heel bang zijn v/d wereld. Zijde gulle ginder een of andere front v/d CIA of zoiets.
Zoveel staatsgeheimen op ulle HDD's.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is wel military stuff jaGe kunt zo al heel bang zijn v/d wereld. Zijde gulle ginder een of andere front v/d CIA of zoiets.
Zoveel staatsgeheimen op ulle HDD's.

Eentje van vrijdag, moesten dus 2 regenputten van 15k liter onderaan verbinden met een buis, omdat de overheveling die via vanboven liep altijd stil viel en ze dan maar 1 put konden gebruiken.
...
Oh devil have mercy.Om de zoveel tijd dient data van een entiteit geupdatet te worden. De data verbonden hieraan zijn grotendeels identiek, laat ons zeggen 80%.
Het platform is niet in staat om huidige versies te updaten. Ok, niet ideaal maar eigen aan het systeem. Alles dient van scratch ingegeven te worden.
Een link naar de vorige data dient zelf aangebracht te worden. De output van de vorige entiteit ook. Opnieuw het systeem, valt weinig aan te doen.
Eens allemaal ingegeven, dient deze data naar een ander departement te gaan dat geen toegang heeft tot dit platform. De oplossing: screenshots nemen van de data, in een folderke steken en de folder location via mail doorsturen.
Terwijl er in de linkerbovenhoek bij 'settings' 'export' staat.
Geen wonder dat ze eindeloze backlog hebben.

Time to turn the music up.Thuiswerken op woensdagmiddag. De binnenplaats van onze mede-eigendom is hier omgedoopt tot een speelplaats voor onhandelbare kinderen zonder supervisie. Zelfs met noise cancelling headphones op word ik er gek van. Fuck, 35 en ik voel me al de onverdraagzame oude zak :-D.

Echt he. Iemand die bij ons als Jos Janssens bekend staat kan in het systeem staan als ofwel Janssens Jos - Jozef Janssens, Jozephus Janssens, Jos A. B. C Janssens of éénder welke combinatie. En dan hebben ze het klaargespeeld om in de prospectenlijst de verschillende leveradressen door te geven zonder straatnummer. De administratieve hoofdzetel is dan wél met straatnummer aangeleverd. Ik heb zin om mijn laptop kapot te gooien tegen de muur.Dat ken ik
Laatst iemand die overstapte van facturatiepakket, ik zeg dat ik de oude klantenlijst wel gemakkelijk via excel kan importeren.
‘T was toch ook wel van dat zeker
Extra telefoonnr. en leveringsinfo stond dan nog allemaal in 1 veld, begint dat dan maar uit te splitsen (ook nooit in dezelfde volgorde natuurlijk want dat zou te simpel zijn).
‘k heb uiteindelijk maar onze klantenlijst uit de boekhouding gepakt, die wel allemaal als “Achternaam Voornaam” staan, de rest vullen ze zelf maar aan.

Toch allemaal kasmi's?Nog niks vergeleken met al die vreemdelingen die ik voor de kiezen krijg in de databank van de politie. Met hun 5 namen waarvan je niet weet welke de voornaam en de achternaam is.
En van de vrouwen is het dan nog eens in een andere volgorde om een mens helemaal onnozel te maken.
Ook al gehad.Nog niks vergeleken met al die vreemdelingen die ik voor de kiezen krijg in de databank van de politie. Met hun 5 namen waarvan je niet weet welke de voornaam en de achternaam is.
En van de vrouwen is het dan nog eens in een andere volgorde om een mens helemaal onnozel te maken.

Al die moeite voor een hevel wtf.Eentje van vrijdag, moesten dus 2 regenputten van 15k liter onderaan verbinden met een buis, omdat de overheveling die via vanboven liep altijd stil viel en ze dan maar 1 put konden gebruiken.
Begon al dat de keel naar die put echt wel diep was, met nen hoop buizen in de weg
Daarna begonnen met 1 gat te boren, bleek dat der nen hoop grondwater aan de andere kant van dat gat zat, heeft meer dan een uur zo staan lopen
Daarna bleek dat er dus 1m20 steenbrokken en opgevoerde grond zat tussen die putten, ipv gewoon aarde..
Dus zijn we een hele dag bezig geweest gewoon om 1 buisje van 32 van de ene put naar de andere te krijgen.. Onze boor was niet lang genoeg ook om in 1x van de ene put naar de andere te boren, dus van beide kanten geboord. Maakte het nog eens extra moeilijk om just uit te komen.
Dan uiteindelijk toch gelukt, maar ondertussen was dat grondwater al 30cm gestegen in die regenput
Dus ne hele namiddag met mijn voeten int water gestaan. Over ne kutdag gesproken!
Denk eens aan de loodgieters en dergelijke onder ons als jullie nog eens nen papercut hebben of dergelijke![]()
Dat werkt zolang daar water inzitAl die moeite voor een hevel wtf.
Zet gewoon 2 emmers met water en een baksteen erin in elke put, en laat die overheveling via boven zitten. Da werkt hier prima zo.

Waarom zou dat water weggaan uit die emmers? Dat blijft daar gewoon in.Dat werkt zolang daar water inzit
go go communicerende vaten !!!!
die hevelbuis die daar nu door zit is een stuk pvc van 4 meter met om de 50cm ofzo een mofke, dat is der dus achteraf in gestoken geweest waarschijnlijk . hevels zijn miserie, vallen stil, en dan zorgen wij dat daar nooit meer miserie mee is. die buis tussen de 2 putten zit meer dan ne meter diep in een keel van 60x60 ofzo.Waarom zou dat water weggaan uit die emmers? Dat blijft daar gewoon in.
"
Nee, ge moogt die taken wat onder elkaar verdelen"
Dat bonus systeem voor aanbrengen van nieuwe mensen ben ik nog tegen gekomen.Management: "Nieuwe incentive: als jullie een kennis kunnen aanbrengen voor een vacature, krijg je een grote bonus!!!"
Eveneens management: "Een nieuwe functie uitschrijven voor collega X en Y die het recentelijk gaan afstappen?Nee, ge moogt die taken wat onder elkaar verdelen"
Bende eikels.![]()